تازه ها

سه شنبه 2 آبان 1396-19:53 کد خبر:28253

برگزاری کارگاره آموزشی مذاکره و فروش حرفه ای در بابل

انعکاس شمال- دکتر مهدی زاده رییس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال استان مازندران در سخنانی با اشاره به اینکه یکی از رسالت های سازمان توانمندسازی صنایع و شرکتها و اصناف و ارتقاء آنهاست، بر آماده سازی نیروها برای ورود به بازارکار تأکید کرد


به گزارش انعکاس شمال ، با همکاری جهاد دانشگاهی ،اداره تعاون کارورفاه اجتماعی شهرستان و موسسه کاریابی بابل یک دوره کارگاه آموزشی با عنوان آموزش مذاکره و فروش حرفه ای و باحضور نماینده فرماندار و رئیس اداره کار بابل برگزار گردید.

 

برپایه این گزارش در این کارگاه آموزشی که نزدیک به سیصد تن از کارفرماها, شاغلین, صنعتگران و کارجوها شرکت داشتند  دکتر مهدی زاده رییس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال استان مازندران در سخنانی با اشاره به اینکه یکی از رسالت های سازمان توانمندسازی صنایع و شرکتها و اصناف و ارتقاء آنهاست، بر آماده سازی نیروها برای ورود به بازارکار تأکید کرد و گفت: برای این امر یک سیکل کاری و ارتباطی بین کارجوها و صنایع ایجاد شده که انشاله در فرآیند مورد نظر موثر واقع خواهد شد.

 

این گزارش حاکیست کارگاه اموزشی مذکور با هدف پرداختن به چالش های موجود در بازار کار توسط مهندس محمد داغمه چی فیروزجایی و فاطره باقریان برگزار و دکتر بهزاد حسین عباسی یکی از اساتید برجسته اقتصادی و بازار کار نیز کار آموزش به شرکت کنندگان را بر عهده داشت.

 

شایان ذکر است در پایان این کارگاه آموزشی ، شرکت کنندگان و مسئولین با قدردانی ویژه از برگزار کنندگان این سمینار ، از آنها به عنوان نیروی ارزشی ،خدمتگزار و تئورسین یاد و این کارگاه آموزشی را در ارتقاء سطح علمی خود ارزشمند توصیف کردند .

 

این گزارش حاکیست مهندس داغمه چی و فاطره باقریان پیشتر چندین همایش آموزشی و اکثر همایش های دانشگاهی همچون برنامه پایش را برگزار و از مجریان توانمند برگزاری چنین سمینارهایی هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :