تازه ها

سه شنبه 2 آبان 1396-18:56 کد خبر:28251

مدیر بنادرودریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد:

منطقه ویژه اقتصادی دوغارون می تواند نقش موثری را در رونق ترانزیت کالا ایفا نماید

انعکاس شمال- مدیر بنادرودریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد خاطر نشان.کرد:  منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با مساحت ۸۷۰۰ هکتار در نقطه صفر مرزی با کشور افغانستان به فاصله ۱۲۰کیلومتری با ولایت هرات و در فاصله ۱۸ کیلومتری شهرستان تایباد می باشد .


به گزارش انعکاس شمال علی خدمتگزار با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد تنهاترین و نزدیکترین بندر در ترانزیت کالا به افغانستان است اظهار کرد: جلسه هماهنگی مسئولین بندرامیرآباد ، صاحبان کالا و سرمایه گذاران مستقردر منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با هدف بررسی و چگونگی ترانزیت کالا از مسیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد به افغانستان برگزار شد.

وی  هدف اصلی این نشست رونق ترانزیت کالا از این بندر به کشور افغانستان عنوان کرد و افزود: منطقه ویژه اقتصادی دوغارون می تواند نقش موثری را در رونق ترانزیت کالا ایفا نماید و  با راه اندازی خط ارتباطی بین بندر امیرآباد و منطقه ویژه اقتصادی دوغارون این مهم تسریع شود.

مدیر بنادرودریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد خاطر نشان.کرد:  منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با مساحت ۸۷۰۰ هکتار در نقطه صفر مرزی با کشور افغانستان به فاصله ۱۲۰کیلومتری با ولایت هرات و در فاصله ۱۸ کیلومتری شهرستان تایباد می باشد .

خدمتگزار گفت: همچنین توسط سرمایه گذاران و صاحبان کالا و شرکت های بین المللی ترانزیت کالا ضمن تبیین حوزه کاری خود از ظرفیت ها و منطقه عملیاتی منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد بازدید شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :