تازه ها

دوشنبه 1 آبان 1396-13:44 کد خبر:28242

پیشروی سازمان عمران شهرداری در سازندگی ساری؛اجرای عملیات آسفالت در کمربندی شرقی

انعکاس شمال - اخبار میدانی از فعالیت های این سازمان در عمران و آبادانی شهر ساری نشان می دهد که عملیات آسفالت سپاه کربلای مازندران در مسیر کمربندی شرقی مرحله اجرایی خود را سپری می کند.


   

به گزارش انعکاس شمال و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان عمران شهرداری مرکز مازندران، اخبار میدانی از فعالیت های این سازمان در عمران و آبادانی شهر ساری نشان می دهد که عملیات آسفالت سپاه کربلای مازندران در مسیر کمربندی شرقی مرحله اجرایی خود را سپری می کند.

برپایه گزارشات واصله حوزه راهسازی سازمان عمران عملیات زیرسازی کوچه امام حسین از کمربندی جنوبی و کوچه زینبیه در همین مسیر را در مراحل تکمیلی دنبال می کنند و مسیرهای فوق در نوبت برای اجرای عملیات آسفالت قرار خواهد گرفت.

در همین ارتباط مهندس سید حمید هاشمی مدیرعامل سازمان عمران با اشاره به روند مطلوب اجرایی در عملیات فاز دو پل کابلی ، از پیشرفت فیزیکی پروژه های هدایت آب های سطحی درکوچه طراوت از پشت هتل خبر داد و گفت: تیم های عملیاتی این سازمان در حال اجرای کانال کوچه شهید منتظری از خیابان شهبند هستند.

 

این مسئول در سازمان عمران با اشاره به اجرای دیوار مدرسه نواب از خیابان جمهوری اسلامی ، از عملیات احداث جدول بتنی در جاده جویبار و خیابان سعدی به عنوان دیگر پروژه های فعال این سازمان یاد و خاطر نشان کرد: کارخانه های سنگ شکن و آسفالت و کارگاه تولید بتن ما به صورت شبانه روزی و با حداکثر ظرفیت فعالیت می کنند

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :