تازه ها

دوشنبه 1 آبان 1396-12:46 کد خبر:28239

رئیس مجمع نمایندگان مازندران:

۳۰۰ هزار معلم تا سال ۱۴۰۰ بازنشسته می شوند

 انعکاس شمال  -  رئیس مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه تا سال ۱۴۰۰ حدود ۳۰۰ هزار معلم بازنشسته می شوند، تربیت معلم در دانشگاه های فرهنگیان را ضروری دانست.


 

 

 به گزارش انعکاس شمال، حسین نیازآذری  از نامه ۲۵ نماینده مجلس به وزیر آموزش و پرورش برای تقویت و توسعه دانشکده های فرهنگیان(مراکز تربیت معلم ) در شهرستان ها خبر داد و اظهار داشت: در درخواست نمایندگان از وزیر آموزش و پرورش تصریح شده است که باتوجه به اهمیت ویژه دانشگاه فرهنگیان در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و نقش برجسته این دانشگاه در تربیت معلمان متعهد نسبت به تقویت دانشکده های شهرستان ها اقدام شود.

 

نماینده مردم بابل در مجلس ادامه داد: با توجه به پراکندگی جمعیت در استان های مختلف و سیاست بومی گزینی در پذیرش دانشجو همکاران مجلس تاکید داشتند که هرگونه سیایت تضعیف یا حذف یا ادغام دانشکده های شهرستانی مغایر با عدالت آموزشی و نافی عادلانه فرصت های برابر در شهرستان هاست و تبعات سیاسی و اجتماعی بدنبال خواهد داشت. از این رو درخواست موکد نمایندگان مذکور فعالیت با نشاط و بدون وقفه دانشکده های فرهنگیان شهرستان هاست.

 

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه تا سال ۱۴۰۰ نزدیک به ۳۰۰هزار معلم بازنشسته می شوند جایگزینی آنها از طریق کادر سازی و تربیت معلم در  دانشکده های فرهنگیان ضروری است.مهر

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :