تازه ها

جمعه 28 مهر 1396-8:55 کد خبر:28229

صدور بیش از هزار و 600 پروانه استاندارد در مازندران

انعکاس شمال- مدیرکل استاندارد مازندران با بیان اینکه تاکنون هزار و 643 پروانه معتبر استاندارد برای واحدهای تولیدی مازندران صادر شده است، اظهار کرد: استاندارد در تمام لحظات زندگی، همراه مردم است.

مدیرکل استاندارد مازندران از صدور هزار و 643 پروانه استاندارد در این استان خبر داد.

به گزارش انعکاس شمال جوادی با بیان اینکه نقش استاندارد تاثیر مهمی در اقتصاد کشور و استان دارد، اظهار کرد: بیش از 67 درصد از کالاهای صادر شده ماندران دارای استاندارد بوده که این میزان کمتر از پروانه استانداردهای دریافت شده واحدهای تولیدی استان است. 
وی تصریح کرد: این آمار نشان می دهد که موفقیت یک واحد تولیدی در جذب سهم بیشتر از بازار ارتباط مستقیمی با رعایت الزامات استاندارد در چرخه تولید دارد. 
مدیرکل استاندارد مازندران با بیان اینکه تاکنون هزار و 643 پروانه معتبر استاندارد برای واحدهای تولیدی مازندران صادر شده است، اظهار کرد: استاندارد در تمام لحظات زندگی، همراه مردم است. 
جوادی هرم تغذیه در ایران را نامتناسب با حالت استاندارد دانست و اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد نسبت به تولید مواد غذایی و آنچه که با تغذیه مردم ارتباط دارد حساسیت ویژه ای به کار می برد. 
وی افزود: نوع بسته بندی، آلودگی‌های میکروبی، فلزهای سنگین و بافت های مجاز از مهم ترین اولویت های استانداردی کارشناسان نظارتی اداره کل استاندارد مازندران است. 
مدیرکل استاندارد مازندران کسب و کار آینده را مربوط به مشاغلی دانست که هوشمند باشند و در این باره اظهار کرد: استاندارد روش های نوینی برای کسب و کارهای آینده نیز در نظر گرفته تا منطبق بر خدمات روز بتوانند الزامات درستی را تدوین و تعیین کنند. 
جوادی تعداد استانداردهای ملی تدوین شده را 33 هزار مورد دانست و تاکید کرد: از همه شرکت های تولیدی و خدماتی برای دریافت پروانه استاندارد دعوت می کنم چرا که دریافت نشان ملی استاندارد به طور قطع به سود آن ها است. 
وی تاکید کرد: تاکنون 4 استاندارد بین المللی را در مازندران مدیریت شده است. 
نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :