تازه ها

شنبه 22 مهر 1396-8:22 کد خبر:28200

هزینه 20 میلیونی برای هر مبارزه کشتی گیران خارجی در لیگ کشور؟!


 

به گزارش انعکاس شمال ، از بیت المال و حق الناس برای تیمداری در لیگ برتر کشتی ، ادارات و سازمان های دولتی هزینه های بسیاری را صرف می کنند ؛ در این گزارش جالب و البته مایه تأسف اینکه بدانیم برای هر مبارزه کشتی گیران خارجی هزینه ای ناقابل 20 میلیون تومانی صرف می شود آنهم در بی سازمان ترین لیگ ورزشی دنیا که در کشورمان برگزار می شود ؟!

 

در دور رفت چند کشتی گیر برای دو تیم به میدان رفتند هر کشتی گیر برابر قانون باید در یک تیم در یک فصل ورزشی کشتی بگیرد نه اینکه به فاصله دو نیم فصل در دو تیم کشتی بگیرد .

 

البته بیمه رازی که معلوم نیست دولت در هزینه هایش نظارت دارد یا خیر، چگونه این همه ریخت و پاش مالی دارد .

 

شایسته است که دستگاههای نظارتی و سازمان بازرسی و قوه قضائیه بر هزینه های این تشکیلات نظارت کنند مگر حدود اختیارات یک مدیر چقدر است که این همه دستور ریخت و پاش مالی می دهد؟!

 

باید اذعان داشت که هم لیگ داخلی ما و هم قهرمانی کشتی باشگاههای جهان فاقد اعتبارات فنی و حقوقی است و آمریکایی ها که متوجه کلاس پائین این مسابقات شده بودند هیچگونه هزینه ای برای میزبانی از این مسابقات را نپذیرفتند .

 

زمانیکه ما در قاره ها مسابقات باشگاههای کشتی نداریم لیگ جهانی کشتی کشک است و البته که اکثر کشورهای صاحبنام کشتی نیز فاقد لیگ داخلی هستند .

وفایی نژاد

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :