تازه ها

چهارشنبه 19 مهر 1396-13:12 کد خبر:28184

مديرعامل سازمان عمران شهرداري ساري :

اجراي عمليات پياده رو سازي در نقاط مختلف شهر

انعکاس شمال - حميد هاشمي با اشاره به اجراي پروژه هاي عمراني در نقاط مختلف شهر ، بر ارتقاء كيفيت و تسريع اجراي عمليات تاكيد كرد


به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري هاشمي مدير عامل سازمان عمران شهرداري ساري با اشاره به اقدامات تيم هاي عملياتي حوزه راهسازي اين سازمان گفت: زيرسازي كوچه هاي فرعي خيابان شفا در دستور كار قرار گرفته و اجرايي خواهد شد.

 

 

وي افزود: پروژه زيرسازي كوچه گلستان از سه راه جويبار و كوي زينبيه واقع در كمربندي جنوبي در فاز نهايي قرار دارد و بزودي آسفالت اين مناطق عملياتي خواهد شد.

 

 

 

 

اين مسئول با تاكيد بر  هدايت  آب هاي سطحي ادامه داد: تيم هاي عملياتي سازمان عمران اجراي كانال هدايت آب هاي سطحي  در كوچه شهيد منتظري از خيابان شهبند و كوچه طراوت از پشت هتل مازندران را در دست اجرا دارند كه در زمانبندي تعيين شده به بهره برداري خواهد رسيد.

 

 

 

 

هاشمي به مناسب سازي و بهسازي پياده رو هاي سطح شهر براي رفاه عبور و مرور و رفاه حال شهروندان اشاره كرد و اظهار داشت: اين پروژه در خيابان ملت، بلوار امام هادي در خيابان معلم، ميدان فرح آباد و ميدان امام در حال اجراست و ساير نقاط نيز در دستور كار قرار دارد.

 

مديرعامل سازمان عمران شهرداري ساري خاطر نشان كرد: حضور مداوم ناظران سازمان در محل اجراي پروژه، ارتقا ءكيفيت و تسريع اجراي عمليات را در پي خواهد داشت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :