تازه ها

دوشنبه 30 مرداد 1396-14:16 کد خبر:28075

شعار و روزشمار هفته دولت در مازندران اعلام شد


به گزارش انعکاس شمال، دبیر و سخنگوي ستاد بزرگداشت هفته دولت مازندران گفت : با عنايت به سخنان و سياستهاي اعلام شده از سوي رياست محترم جمهوري شعار هفته بزرگداشت دولت در مازندران آزادي ، امنيت ، آرامش و پيشرفت تعيين شده است .

احمد مظفری گفت:  به منظور اجراي برنامه هاي هماهنگ در استان روزشماري تهيه و برای اجرا به فرمانداريها و دستگاههاي اجرايي مازندران ارسال گردید.

مظفری به عناوین روزهاي هفته دولت در مازندران اشاره کرد و گفت :  روز پنج شنبه 2 / 6 / 96 اولین روز هفته دولت به عنوان اقتصاد مقاومتی ، توليد و اشتغال  ، جمعه 3 / 6 / 96 دومین روز هفته دولت به عنوان هويت ديني ، ارزشها و معنويت و روز شنبه 4 / 6 / 96 سومین روز هفته دولت به عنوان روز کارمند و خدمت نامگذاری شده است .

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت مازندران افزود : يكشنبه 5 / 6 / 96 به عنوان  تكريم ارباب رجوع و حقوق شهروندي ، دوشنبه 6 / 6 / 96 به عنوان روز فرهنگ و مقابله با آسيب هاي اجتماعي سه شنبه 7 / 6 / 96 به عنوان امنیت ، آرامش ، اقتدار ملی وبين المللي و آخرین روز هفته دولت یعنی هشتم شهریور به عنوان شهیدان رجایی و باهنر الگوهای جاودان خدمت  نامگذاری شده است .

سخنگوی ستاد بزرگداشت هفته دولت مازندران از برگزاری نشست خبري استاندار مازندران و تببين برنامه هاي هفته دولت خبر داد و گفت : در روز هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان سرافراز دولت رجایی و باهنر مراسم بزرگداشتی به طور همزمان در سراسر استان برگزار خواهد شد  كه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در اين زمينه هماهنگي لازم را خواهد نمود.

وي همچنين از برگزاري جشنواره شهيد رجايي و معرفي دستگاهها و تيم هاي كاري برتر دستگاههاي اجرايي مازندران به مناسبت هفته دولت در مازندران خبر داد .

مظفري در پايان گفت : پخش 7 ويژه برنامه تلويزيوني سيماي اميد و 7 برنامه راديويي تجلي خدمت از جمله برنامه هاي صدا و سيماي مركز مازندران به مناسبت هفته دولت در مازندران خواهد بود .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :