تازه ها

يکشنبه 29 مرداد 1396-12:3 کد خبر:28070

کشف فرار مالیاتی 18 میلیارد ریالی در مازندران

انعکاس شمال - فرمانده انتظامی استان از کشف پرونده فرار مالیاتی 18میلیارد و 829 میلیون ریالی یک شرکت بازرگانی در یکی از شهرستان های غرب استان خبر داد.


به گزارش انعکاس شمال، سردارسید محمود میرفیضی در تشریح این خبر، افزود: در راستاي مقابله با فرار مالیاتی و برخورد با مخلان نظام اقتصادی در پی کسب خبری مبنی بر بدهکاری و فرار مالياتي مدير عامل یک شرکت بازرگاني در غرب استان، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران و کارشناسان اداره مبارزه با جرایم اقتصادي پليس آگاهي این فرماندهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس آگاهی با همکاری کارشناسان حقوقي اداره امور مالياتي شهرستان مربوطه با انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی دریافتند، متهم به فرار مالیاتی که در حوزه صادرات و واردات کالا فعاليت داشته، جزء بدهکاران مالياتي است.
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره هماهنگي هاي قضائي لازم از دستگیری متهم خبر داد و افزود: در بازجويي هاي فني پلیس از متهم و همچنین کنترل اسناد مالي و قراردادهاي مربوط به اجناس مشخص شد، متهم بیش از 18میلیارد و 829 میلیون ریال بدهی مالیاتی دارد که در این خصوص پرونده ای تشکیل و به مرجع قضائی تحویل شد.
سردار میرفیضی با اشاره به اینکه پرداخت مالیات  از سوی مودیان مالیاتی وافرادی که مشمول پرداخت مالیات هستند، نقش مهمی در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور دارد، تصریح کرد: با پرداخت به موقع مالیات توسعه و رشد اقتصادی در سایه افزایش تولیدات ناخالص داخلی و کاهش نرخ بیکاری میسر خواهد شد.
وی گفت: بدون تردید مالیات و نظام مالیاتی نقش موثری در روند توسعه کشور دارد و فرار مالیاتی موضوعی جز مقابله با توسعه و پیشرفت کشور نیست. پایگاه خبری پلیس
نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :