تازه ها

چهارشنبه 28 تير 1396-10:6 کد خبر:28007

فاطمه سیفی

گمنامانی که امنیت را معنا می کنند


گمنامی سربازان امام زمان(عج) از آن جهت اهمیت می یابد که بویژه در سال های اخیر عملکرد وزارت اطلاعات بسیار شاخص بوده است و از آن جمله می توان به دستگیری عبدالمالک ریگی سرکرده گروهک تروریستی شرق ایران،  نفوذ در سرویس های جاسوسی بیگانگان و مقابله با توطئه چینی دشمنان در فضای مجازی و در برهه کنونی مقابله با اقدامات گروهک تروریستی داعش در برهم زدن امنیت کشور اشاره کرد.

علاوه بر آن مبارزه در بخش هایی همچون اقتصادی، شرکت های هرمی، ‌زمین خواری، فرهنگی و مقابله با مدعیان دروغین که به دنبال سوء استفاده از احساسات دینی و فریب مردم هستند از دیگر فعالیت های شاخص وزارت اطلاعات بوده که مورد توجه و حمایت مردم ولایت مدار کشورمان است.

باید توجه داشت اگر اقدامات سربازان گمنام و نیروهای وفادار به نظام و انقلاب در تأمین امنیت کشورمان نبود و این جوانمردان در چندصد کیلومتر آنطرف مرزهای کشور با دشمن مبارزه نمی کردند شاید امروز ایران اسلامی سرنوشتی همچون سوریه پیدا می کرد و ما باید شاهد تقابل نظامی در مرزهای کشورمان بودیم مسئله ای که مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات گهربارشان بارها بدان اشاره کردند.

باید خاطر نشان کرد علیرغم ناامنی های بیشمار در کشورهای همسایه و شنیدن اخبار دلخراش از انفجارها و بی خانمانی مردم بی گناه بیشتر از گذشته معنای واقعی امنیت و مجاهدت وزارت اطلاعات را درک می کنیم؛ امروز مردم از نام وزارت اطلاعات احساس آرامش می کنند، احساس می کنند پنجه فولادین آن بر گردن تروریست ها است اما با مردم مهربان است.

امروز دنیای استکبار تلاش می کند تا اسلام را با چهره داعش به جهانیان معرفی کند اما به حول و قوه الهی پرچم اسلام در سراسر گیتی طنین انداز می شود و در سایه امنیت موجود در جمهوری اسلامی ایران هیچ گروه انحرافی در کشور نمی تواند عرض اندام کند.

نشان پرافتخار سرباز گمنام امام زمان را نخستین بار حضرت امام خمینی (ره)  بر سینه نیروها و پرسنل وزارت اطلاعات نشاندند. در این باره مقام معظم رهبری نیز بارها در مورد جایگاه والای این مولود انقلاب و مردمی بودن وزارت اطلاعات تاکید و خدمات برجسته سربازان گمنام را خدمتی گرانبها در فعالیت های کشور دانستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :