تازه ها

سه شنبه 27 تير 1396-12:58 کد خبر:28003

اجرای پروژه های عمرانی در شهر ساری


به گزارش انعکاس شمال به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان عمران شهرداری مرکز مازندران، در ادامه پروژه های عمرانی این سازمان ، تیم های عملیاتی واحد فنی به منظور سلسله پروژه های هدایت آب های سطحی ، پروژه اجرای نوه بتنی کوچه میثاق از خیابان جهان پیما بلوار امام رضا را در دست اجرا دارند .

 

برپایه این گزارش اخبار میدانی از فعالیت های این سازمان حکایت از آن دارد که پروژه نوه بتنی کوچه سالخورده واقع در بلوار عسگری محمدیان و جدول بتنی سه راه جویبار نیز فاز اجرایی خود را سپری می کند و اصلاح هندسی این مسیر ) سه راه جویبار ( نیز انجام شده است .

 

این گزارش حاکیست سید کمال آقامیری مدیرعامل سازمان عمران در گفتگویی کوتاه با خبرنگار سلام ساری به اجرای عملیات زیرسازی در کوچه ولایت از روبروی مخابرات ولایت بلوار کشاورز و انتهای امام رضا ششم از احمدی آزاد ۱۳ از بلوار امام رضا اشاره و اظهار داشت: این عملیات زیرساختی در کوچه طبیعت سیزده از خیابان طبیعت کمربندی غربی نیز دنبال می شود.

 

وی افزود: همکاران پرتلاشم به منظور تسهیل در تردد شهروندان گرامی ساری عملیات پیاده روسازی  در میدان خزر، خیابان امامزاده عباس، بلوار ارتش و بلوار طالقانی را با پیشرفت فیزیکی مناسبی دنبال می کنند که انشاله پس از اتمام آن مردم حق شناس شهرمان شاهد مسیرهای قابل تردد با منظری زیباتر نیز خواهند بود.

 

شایان ذکر است آخرین اخبار از فعالیت های عمرانی سازمان عمران در گزارشات بعدی اطلاع رسانی خواهد شد

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :