تازه ها

سه شنبه 27 تير 1396-10:49 کد خبر:28001

فرمانده انتظامی مازندران:

کلاهبردار ۵۰ میلیارد ریالی در مازندران دستگیر شد

انعکاس شمال -  فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری فردی با ۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از کسبه‌ در استان‌های مازندران، تهران و اصفهان خبر داد.


به گزارش انعکاس شمال، سردار سید محمود میرفیضی گفت: در پی مراجعه تعدادی از کسبه‌های صنف یراق آلات به مراجع انتظامی و قضائی مبنی بر اینکه فردی با چندین مرحله خرید از آنان، در آخرین خرید با پرداخت چک‌های بلا محل متواری شده است، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: متهم که با خوش حسابی در چندین مرحله خرید کالا، اعتماد مال باختگان را به خود جلب کرده بود در یک اقدام متقلبانه با خرید کالا به مبلغ بسیار بالا با  ارائه چک‌های جعلی و بلامحل اقدام به کلاهبرداری میلیاردی کرد.

 

سردار میر فیضی، خاطر نشان کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی، تحقیقات گسترده پلیسی و اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.

 

میرفیضی، اظهار داشت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند با هماهنگی مرجع قضائی متهم را که ساکن یکی از استان‌های همجوار بود شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

 

فرمانده انتظامی مازندران، تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده تاکنون به ۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از کسبه‌ها در استان‌های تهران، مازندران و اصفهان با پرداخت چک‌های جعلی اعتراف کرد.

 

این مقام عالی انتظامی استان مازندران  با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: کلاهبرداران و افراد فرصت طلب معمولاً با ظاهری فریبنده،  آراسته و با قدرت بیان فوق العاده طعمه‌های خود را انتخاب می‌کنند که برای پیشگیری لازم است، مردم از اعتماد بی جا به افراد ناشناس در انجام معاملات از قبول چک و اسناد مالی فاقد اصالت خودداری کنند.مهر

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :