تازه ها

يکشنبه 18 تير 1396-11:39 کد خبر:27972

غبارفراموشی برچهره 245 پروژه نیمه کاره عمرانی در ساری

انعکاس شمال -  فرماندارشهرستان ساری گفت: که هم اکنون این شهرستان مرکز استان 245 پروژه نیمه تمام دارد که تمام این پروژه ها مربوط به دولت های گذشته است.


به گزارش انعکاس شمال، مجیدحسین زادگان روز یکشنبه در شورای توسعه و برنامه ریزی شهرستان ساری افزود : برای تکمیل این پروژه ها طبق سند موافقت نامه اصولی 2 هزار و 360 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که با اعتبار سنواتی این استان با تخصیص 100 درصد حداقل حدود 5 سال تکمیل این پروژه ها زمان می برد.

وی اضافه کرد : برای تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان ساری ، طبق قانون تکمیل پروژه های بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی در دستور کار قرار دارد.

فرماندار شهرستان ساری اعتبار مصوب تملک و دارایی این شهرستان را برای سال جاری حدود 700 میلیارد ریال اعلان کرده است.

به گفته وی یک درصد از این اعتبار طبق الزام قانون باید برای ساخت پایگاه و بسیج و 8 درصد هم برای اجرای طرح هادی روستایی به بنیاد مسکن تخصیص داده شود.

حسین زادگان گفت که 10 درصد از اعتبار تملک و داریی این شهرستان در سال جاری برای اجرای طرح های آبرسانی در مناطق روستایی شهرستان که وضعیت نامناسبی از لحاظ تامین آب دارند، تخصیص داده می شود.

وی اظهارداشت : در سال گذشته میزان اعتبار مصوب برای این شهرستان از محل اعتبار تملک و دارایی و سایر بندهای بودجه ای یک هزار و 700 میلیارد ریال بود که 600 میلیارد ریال آن اختصاص یافت.

معاون عمرانی شهرستان ساری گفت : تکمیل پروژه های نیمه تمام این شهرستان با اعتبار دولتی طولانی می شود.

محمد عباسی افزود : قانون برای تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام به خصوص در برنامه ششم واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی را پیشنهاد کرد و مدیران شهرستانی باید از این موقعیت استفاده کنند.

وی اولویت بودجه تملک و دارایی سال جاری را تکمیل پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد اعلام کرد.

وی اضافه کرد : با این اعتبار صرفا در شهرستان ساری براساس نیاز شهرستانی صرفا 12 پروژه جدید اجرایی می شود که بتوان در کمترین زمان آن را تکمیل کرد.

شهرستان ساری افزون بر 350 هزار نفر جمعیت دارد.ایرنا

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :