تازه ها

چهارشنبه 31 خرداد 1396-13:36 کد خبر:27945

استاندار مازندران:

می‌مانم و مدیران ضعیف را تغییر می‌دهم

انعکاس شمال - استاندار مازندران گفت: تغییراتی در هیأت دولت صورت خواهد گرفت اما ما می‌مانیم و باید با جدیت فعالیت‌ها و کارها را دنبال کنیم.


به گزارش انعکاس شمال، پس از انتخابات ریاست جمهوری بحث ماندن یا رفتن ربیع فلاح در کرسی استانداری توسط رسانه‌های حامی دولت به شدت مطرح بود.

 

هر روز نقد و نظرهای در ارتباط با عملکرد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی این مدیر استانی از سوی رسانه‌های که گفته می‌شود همسو دولت هست مطرح می‌شود، برخی از این رسانه‌ها حتی کار تا جایی پیش بردند که وزیر کشور را تعیین کرده و حتی فکر وزیر کشور بعد از رحمانی فضلی را خوانده و این گونه تفسیر کردند که ربیع فلاح رفتنی است.

 

اما ربیع فلاح استاندار مازندران به نظر می‌رسید که تاب و تحمل این نقد و نظرها را ندارد، در جلسه شورای اداری خط بطلانی به این اظهار نظرها کشید و مشارکت مردم در انتخابات را نتیجه عملکرد قابل قبول مدیریت خویش در استان مازندران می‌داند و اعلام کرد: رأی بالای مردم مازندران به ریاست جمهوری نتیجه اقدامات و خدمات دستگاه‌ها و تعامل خوب و هماهنگی ایجاد شده در استان بود و ما همه تلاش را بکار بردیم تا هم صادقانه کار کنیم و هم عدالت را در تمام زمینه‌ها برقرار کنیم.

 

وی اعلام کرد: در سه سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه تولید و اشتغال در استان صورت گرفته و تولید و اشتغال امروز اساس و بستر همه فعالیت‌ها در استان است.

 

ربیع فلاح تأکید کرد: تغییراتی در هیأت دولت صورت خواهد گرفت ولی ما می‌مانیم و باید با جدیت فعالیت‌ها و کارها را دنبال کنیم.

 

این مسئول ضمن دفاع از عملکرد خویش  با خطاب به برخی مدیران استانی از تشکیل کمیته‌ای برای رصد فعالیت مدیران در استان خبر داد و گفت: تمامی فعالیت‌های مدیران رصد می‌شود و در این مدت مدیران دستگاه‌هایی بوده‌اند که اقدامات را در چارچوب انجام نداده و به وظایف خود درست عمل نکردند و استان از این بابت ضرر کرده و حتما تغییراتی مدیریتی صورت خواهد گرفت و ضعف‌ها برطرف می‌شود.بلاغ

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :