تازه ها

چهارشنبه 31 خرداد 1396-11:5 کد خبر:27939

سپاه جواب ترقه‌بازی داعش را با موشک داد

انعکاس شمال - مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جواب ترقه‌بازی داعش را با موشک داد.


به گزارش انعکاس شمال ،حجت‌الاسلام ستار علیزاده  با اشاره به ضربه سنگین سپاه پاسداران به گروه‌های تکفیری و داعش در سوریه اظهار کرد: اقدام سپاه پاسداران در حمله موشکی به مواضع داعش در سوریه حرکتی انقلابی و قابل تحسین بود.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دوران بزن‌دررو تمام شده است، افزود: جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه نیروهای نظامی و سپاه مقدس اسلام قاطعانه به هر تهدیدی پاسخ می‌دهد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با بیان اینکه اقتدار، عظمت و ابهت نظام اسلامی ایران در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم از نظام اسلامی به‌دست آمده است، تصریح کرد: حمله موشکی اخیر به مواضع داعش در سوریه موجب افزایش اقتدار نظامی ایران اسلامی در سطح بین‌المللی شده است.

 

علیزاده با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جواب ترقه‌بازی داعش را با موشک داد و این درس بزرگی به دشمنان اسلام و مخالفان نظام جمهوری اسلامی است،  ادامه داد: مماشات با دشمنان اسلام و گروه‌های تکفیری برای نظام جمهوری اسلامی ایران معنا ندارد و ما پاسخ کوبنده‌ای به هر تهدیدی خواهیم داد.

 

وی با بیان اینکه خون شهدا و نیروهای مسلح پشتوانه امنیت ملت ایران اسلامی در کشور است، خاطرنشان کرد: داعش با ترقه‌بازی در کشور مرتکب خطای بزرگ و نابخشودنی شد، حالا نیز با حمله موشکی سپاه پاسداران جواب حرکت احمقانه خود را گرفت.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: شلیک 6 موشک نقطه‌زن سپاه به سمت مواضع داعش در سوریه درس بزرگی به دشمنان نظام از جمله آمریکا و رژیم‌های آل‌سعود و صهیونیستی بود که باید مراقب تحرکات خود در منطقه باشند.فارس

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :