تازه ها

پنجشنبه 25 خرداد 1396-12:57 کد خبر:27919

توزيع 885 تن اقلام برای تنظيم بازار ماه مبارك رمضان در مازندران


انعکاس شمال - 497 تن برنج و388 تن شکر در قالب طرح توزیع سبد کالای اساسی ضیافت ماه مبارک رمضان برای تنظیم بازار، در مازندران فروخته شد.

 

به گزارش انعکاس شمال، سيد محمد جعفری مديرعامل شركت غله و خدمات بازرگاني منطقه 2 گفت: قیمت شکر تحویلی به عاملین توزیع درب کارخانه به ازای هر کیلو گرم 2520 تومان محاسبه شده و عاملین موظف هستند این کالا را حداکثر به قیمت هر کیلو 2855 تومان به مصرف کننده بفروشند.

 

وی با بیان اینکه قیمت فروش برنج ها به مباشرین توزیع شامل فروشگاههای زنجیره ای و تعاونیهای مصرف، درب انبارهای این شرکت به ازای هرکیلو گرم 2400 تومان است، افزود: قیمت فروش برنج برای مصرف کنندگان در فروشگاهها به ازای هر کیلو 2700 تومان تعیین شده است.

 

جعفری گفت: شکر سفید تصفیه شده‌ درجه یک با توجه به جمعیت استان، برای مصارف خانوار در نظر گرفته شده است که از طریق عاملین توزیع بین مردم توزیع خواهد شد.

 

مديرعامل شركت غله و خدمات بازرگاني منطقه 2 در خصوص چگونگی توزیع اقلام فوق گفت: این کالاها با معرفی نامه كارگروه تنظيم بازار استان و با هماهنگی سازمان جهاد كشاورزی استان از طریق فروشگاههای بزرگ، زنجیره ای و تعاونی های مصرف در استان توزیع خواهد شد.باشگاه خبرنگاران

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :