تازه ها

يکشنبه 21 خرداد 1396-13:13 کد خبر:27903

استاندار مازندران:

سبک زندگی اسلامی در جامعه قرآنی تقویت شود

 انعکاس شمال  - استاندار مازندران با اشاره به اینکه کمترین آسیب‌های اجتماعی در جامعه از طریق تعمق به آیات قرآنی صورت می‌گیرد، گفت: سبک زندگی اسلامی در جامعه قرآنی تقویت شود.


به گزارش  انعکاس شمال، ربیع فلاح جلوداردر محفل انس با قرآن ویژه خانواده بزرگ بهزیستی مازندران در مصلای جمعه ساری، با اشاره به اینکه باید از آموزه‌های دینی جامعه درس بگیریم، اظهار داشت: مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه از طریق انس با قرآن رفع خواهد شد.

 

وی افزود: کمترین آسیب‌های اجتماعی در جامعه از طریق تعمق به آیات قرآنی صورت می‌گیرد.

 

استاندار مازندران با اشاره به اینکه سبک زندگی دینی و اسلامی باید در جامعه تقویت شود، تصریح کرد: جامعه ای که در مسیر قرآن حرکت کند سعادتمند و پیروز است.

 

فلاح با بیان اینکه باید ترویج معنویت و فرامین قرآنی را در جامعه به حد شایسته داشته باشیم، افزود: نقش رسانه‌ها در ترویج و تعمیق سبک زندگی اسلامی باید در جامعه اثرگذار باشند.

 

وی با اعلام اینکه بهزیستی مازندران در ترویج و تعمیق معالیم قرآنی نقشی اثرگذار داشته است، تصریح کرد: ماه رمضان باید خودسازی و تهذیب نفس تقویت شود و مشکلات اجتماعی و فرهنگی در این ماه باید از چهره جامعه زدوده شود.

 

استاندار مازندران با اشاره به اینکه فضای معنویت در جامعه معلولان با استفاده از برپایی محفل انس با قرآن تقویت شده است، افزود: سازمان‌ها و نهادهایی که در جهت بهبود زندگی مردم نظیر بهزیستی تلاش دارند باید در ارتقا سبک زندگی اسلامی اثرگذار باشند.

 

فلاح با بیان اینکه ترویج فرهنگ قرآنی سبب تقویت ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه خواهد شد، گفت: امیدواریم بتوانیم در نشر تعالیم قرآنی حمایت کنیم.تسنیم

 

 

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :