تازه ها

شنبه 20 خرداد 1396-14:22 کد خبر:27891

حسین منفردی عنوان کرد

فریدونکنار پیشگام در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری

انعکاس شمال – فرماندار شهرستان فریدونکنار بیان داشت: با توجه به اعلام سیاست های کلی افزایش جمعیت از سوی مقام معظم رهبری وچارچوب اجرایی این سیاست ها از سوی دولت تدبیر و امید، ازدواج و موالید دراین شهرستان با رشد قابل توجه ای همراه بوده است.


 به گزارش انعکاس شمال ، حسین منفردی با بیان اینکه  نرخ رشد موالید در شهرستان فریدون کنار را در دو ماهه اول سال 96 نبست به مدت مشابه سال قبل 3.9 درصد عنوان داشت افزود :  این آمار  در مقایسه با رشد موالید در استان مازندران که 1.4 است ، از عملکرد بسیار خوبی برخوردار می باشد. 

این مقام مسئول از افزایش نرخ ازدواج در شهرستان فریدون کنار اشاره و عنوان داشت :با توجه به کاهش نرخ ازدواج در مازندران، در شهرستان فریدون کنار شاهد افزایش 5.6 درصدی هستیم.

وی افزایش رشد ازدواج و موالید را جلوگیری از آسيب هاي جدي به تحكيم بنيان خانواده و پیر نشدن جامعه اشاره و افزود: در راستای تربیت نیروهای جوان و کارآمد که لازمه توسعه جوامع بشری است گام های اساسی و اصولی باید برداشته شود.

منفردی  در پایان كاهش ازدواج و باروري را  از عوامل اجتماعي دانست و تاکید داشت: گر برنامه اي آینده محور براي اين بخش تدوين و اجرا نشود کشور ایران با جامعه اي سالمند و پير مواجه خواهد شد.

وی افزود : برای تحقق این امر مهم و لبیک به خواسته مقام معظم رهبری اتخاذ روش هاي موثر فرهنگي و علمي براي ترويج افزايش ازدواج و مواليد با بهره گيري از آداب، رسوم، انديشه هاي ديني و فرهنگي در جامعه خواهد بود که دولت تدبیر و امید نیز سياست های اجرایی و تشويقي را اعمال خواهد کرد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :