تازه ها

پنجشنبه 18 خرداد 1396-12:6 کد خبر:27882

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

مواضع حکیمانه رهبری برای همه مدیران حجت الهی است

انعکاس شمال - نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر احیاناً برای مقاومت و مقابله با استکبار ما دچار هزینه‌ای می‌شویم نتیجه نه ذلت در برابر بیگانگان بلکه عزت، عظمت و اقتدار برای ملت ایران است.


 به گزارش انعکاس شمال ،آیت‌الله علی معلمی ، با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام راحل، اظهار کرد: این سخنان در واقع بازخوانی اندیشه و سیره عملی امام راحل بود که حقیقتاً انقلاب با اندیشه امام و همکاری ملت بزرگ ایران پدید آمد.

وی افزود: به مرور زمان ممکن است اندیشه امام از عملکرد مدیران و مسؤولان ما زاویه پیدا کند و با آن معیارهایی که امام راحل در اصل انقلاب تفسیر و در وصیت‌نامه ماندگار خود تأکید کرده بود، همخوانی نداشته باشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مقام معظم رهبری هر سال تذکراتی می‌دهند، تصریح کرد: ایشان امسال با تفصیل بیشتری مبنا، مشی سیاسی، عملی و اجرایی امام را در اداره کشور گوشزد کرد.

این مسؤول بیان کرد: الان حجت بر همه مدیران و مسؤولان تمام شده است و آنها وصیت امام و مبنای سیاست داخلی و خارجی، توجه به تقویت اقتصاد، ایجاد فرصت اشتغال و در نهایت رسیدن به استقلال همه‌جانبه و درآمدن از هرگونه وابستگی به بیگانگان را باید مدنظر قرار دهند چرا که این مسائل زمینه‌ساز عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران است.

معلمی با بیان اینکه ظرفیت‌های فروانی در داخل کشور وجود دارد، اظهار کرد: باید با برنامه‌ریزی صحیح مدیران از آن‌ها استفاده و فرصت اشتغال ایجاد شود.

 

,ی تصریح کرد: باید سقف تولید افزایش یافته و کیفیت محصولات تولید داخل ارتقا پیدا کند.

امام جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه جامعه ما باید به استفاده از تولیدات داخلی عادت کند، اظهار کرد: باید استفاده از محصولات وارداتی که موجب رونق بازار کار کشورهای خارجی است پرهیز شود و اگر دوست داریم بازار کار در داخل کشور رونق پیدا کند باید استفاده از محصولات داخل را افزایش دهیم.

 

این مسؤول مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری را دلسوزانه و از روی خیرخواهی دانست و افزود: این سخنان که بر مبنای رهنمودهای امام راحل گفته می‌شود،حجتی الهی است برای همه مدیران و آحاد جامعه و این مدیران و مسؤولان اجرایی هستند که باید به آن جامه عمل بپوشانند.

معلمی با اشاره به بخش‌هایی از سخنان مقام معظم رهبری درباره حوادث دهه 60 اظهار کرد: اخیرا برخی جریانات سیاسی درباره دهه 60 زمزمه‌هایی می‌کردند تا مشی امام را زیر سؤال ببرند ولی مقام معظم رهبری با تبیین حقایق آن ایام بر این نکته پافشاری کردند که مواضع امام مواضع به حقی بود و بدخواهان از اوضاع دهه 60 تفسیرهای غلطی می‌کنند.

وی با اشاره به هزینه‌هایی که سازش برای عربستان به ارمغان آورده است، اظهار کرد: به گفته مقام معظم رهبری کشورهایی مثل عربستان که به آمریکا وابستگی دارند در حالی که در کمال بی‌شرمی رئیس جمهور آمریکا گفته بود اینها را باید همانند گاو شیرده بدوشیم، آمدند و یک قرار داد تسلیحاتی به ارزش 110 میلیارد دلار با آنها امضا کردند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اینها هزینه‌ای است که آنها برای سازش با استکبار پرداخت می‌کنند و اگر مقابله با استکبار هزینه دارد کسانی که سازش کردند، هم هزینه مادی و هم هزینه حیثیتی پرداخت کردند.

 

این مسؤول با بیان اینکه این کشورها ننگ ذلت و اسارت در برابر قدرت های طاغوتی را می‌‌پذیرند، اظهار کرد: جمهوری اسلامی اگر هزینه‌ای پرداخت می‌کند در مسیر رسیدن به قله عزت و افتخار همه جانبه است و این هزینه مردانه و آن هزینه سازش ذلیلانه پرداخت می‌شود.

 

معلمی در پایان گفت: تفاوت بین این دو هزینه را هر فرد عاقل و غیرتمندی به خوبی می‌فهمد که اگر احیاناً برای مقاومت و مقابله با استکبار ما دچار هزینه‌ای می‌شویم نتیجه نه ذلت در برابر بیگانگان بلکه عزت، عظمت و اقتدار برای ملت ایران است. فارس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :