تازه ها

شنبه 13 خرداد 1396-13:19 کد خبر:27867

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران معرفی شد

انعکاس شمال - آیین تودیع و معارفه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران در ساری برگزار شد.


به گزارش انعکاس شمال، رضا قمرزاده در جلسه تودیع و معارفه سرپرست جدید کانون پرورش فکری استان مازندران، با اشاره به بیان آیت‌الله بهشتی مبنی بر اینکه اگر در نظام جمهوری اسلامی توفیق خدمتی یافتید، خدا را شکر کنید و اگر توفیق را از شما گرفتند، بازهم خدا را شکر کنید چرا که از پاسخگویی بار مسئولیت سنگینی رهایی یافتید، افزود: جمهوری اسلامی جای اخلاص مردان بزرگ است.

قمرزاده با اشاره به اینکه بزرگی یافتن مردان در جامعه، نتیجه همراهی یک زن بزرگ و خانواده بزرگ در کنارش است، افزود: از این‌رو باید سپاس‌گزار آنها نیز بود.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کشور با اشاره به اینکه امام معصوم نیز برای انجام وطیفه نیازمند یار است، افزود: پیروزی‌هایی که در این چند سال در کانون استان شاهد بوده‌ایم، بعد از تدبر و اخلاص سرپرست کانون، مرهون همکاری همکاران دلسوز بوده که نیازمند تشکر است.

قمرزاده یکی از ویژگی‌های خوب استان مازندران را پیوستگی و هم‌بستگی میان مسئولان استان برشمرد و افزود: چرا که وقتی پای اخلاص به میان می‌آید به جریان‌های سیاسی توجه نمی‌کنند.

محمدعلی یزدان‌شناس مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان مازندران نیز از جمله اولویت‌ها و برنامه‌های کانون را عملیاتی کردن توصیه‌ها و انتظارات راهبردی مدیرعامل در همه عرصه‌ها از جمله کیفیت‌بخشی به فعالیت‌ها، افزایش تعاملات برون‌سازمانی در راستای اهداف کانون و معرفی توانمندی‌های کانون در تربیت نسلی خلاق و اندیشمند برای آینده جامعه، توانمندسازی بیش از پیش مراکز، افزایش انگیزه برای کار و تلاش بیشتر، بهره‌مندی از خرد جمعی، حمایت از ایده‌های جدید و استفاده از ظرفیت تولیدات فرهنگی کانون برای بهره‌وری بیشتر در زمینه‌های اقتصادی، جذب و رضایتمندی مخاطبان، اراتقاء جایگاه کانون، ایجاد فضای همدلی و نشاط برای خدمت به کودکان و نوجوانان برشمرد و ابزار امیدواری کرد که با یاری حق تعالی و با همت همکاران توانمند استان، شاهد تحقق آنها خواهیم بود.

وی با تشکر از زحمات سرپرست پیشین، گفت: برای موفقیت بیش از پیش، با توجه به تجربیات ارزشمند سرپرست پیشین، نیازمند یاری وی هستیم.

در این مراسم از تلاش های قاسم گرجی مدیرکل سابق کانون پرورش فکری کودک و نوجوان مازندران تقدیر شد.خبرگزاری مهر

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :