تازه ها

دوشنبه 8 خرداد 1396-11:51 کد خبر:27848

امام جمعه شهر دابودشت مازندران:

نیروهای نظامی ایران برای دوستان امیدبخش و برای دشمنان خوف‌آور هستند

انعکاس شمال - امام جمعه شهر دابودشت مازندران گفت: همیشه نیروهای نظامی و انتظامی ایران بر اساس منویات رهبر انقلاب گام برداشته و برای دوستان امیدبخش و برای دشمنان خوف‌آور هستند.


به گزارش انعکاس شمال، حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در نشست با مسؤولان  نیروی انتظامی، اظهار کرد: رمضان ماه بسیار بزرگ، پر فضیلت و ماه فرصت‌ها است.

 

وی با اعلام اینکه همه افراد باید تا توان داریم از این ماه استفاده ببریم، افزود: فرصت‌سازی بسیار مطلوبی از سوی خداوند برای انسان‌ها در ماه رمضان مهیا شده که باید از این سفره گسترده الهی به بهترین شکل استفاده شود.

 

امام جمعه دابودشت مازندران با اشاره به اینکه مؤمن زیرک است و فرصت‌سوزی ندارد، تصریح کرد: ماه رمضان سراسر پر از برکات است و باید برای کسب تقوا، خودسازی و دریافت معارف الهی تلاش داشته باشیم.

 

این مسؤول با اشاره به اینکه کشورمان طی روزهای گذشته توانست از امتحان بزرگی سربلند خارج شود و ملت‌مان همانند گذشته موفق بودند، خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهرها و روستاها از اهمیت زیادی برخوردار بوده و مردم در آن حضور حداکثری داشتند.

 

 

تقی‌زاده ادامه داد: مردم برنده واقعی انتخابات هستند و با مشارکت خود نشان دادند که همیشه حافظ اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در انتخابات نقش بارزی در صیانت از آرا و صندوق‌های رأی داشت، اعلام کرد: پلیس و نیروی انتظامی متولی امنیت انتخابات به صورت مدبرانه و مقتدرانه توانست حریم امنی برای اجرای این رفراندم بزرگ ایجاد کند و در آن حفظ جایگاه کرامت مردم را هم در نظر بگیرد.

 

امام جمعه دابودشت مازندران با قدردانی از تلاش نیروی انتظامی، نیروهای بسیج و سپاه پاسداران در برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات، گفت: همیشه نیروهای نظامی و انتظامی ایران بر اساس منویات رهبر انقلاب گام برداشته و برای دوستان امیدبخش و برای دشمنان خوف‌آور بودند.فارس

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :