تازه ها

چهارشنبه 20 ارديبهشت 1396-18:11 کد خبر:27826

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی:

برخی کاندیداها به جای پاسخ قانع‌کننده به مردم مسائل غیرمرتبط را به میان می‌کشند

انعکاس شمال - نماینده مردم آمل در مجلس گفت: کاندیداها باید نسبت به خواسته‌های مردم پاسخگو باشند نه اینکه به مسائل و درگیری‌های دوجانبه و جناحی بپردازند، بلکه باید راهکارها و برنامه‌های خود را برای حل مشکلات اساسی و اصلی کشور مطرح کنند.

به گزارش انعکاس شمال، عزت‌الله یوسفیان ملا در گفت‌وگو باسفیرهرازدرباره اینکه برخی کاندیداها به جای پاسخ به پرسش‌های مردم، وارد فضای هیجانی و حتی مسائل غیرمرتبط با سوال می‌شوند، اظهار کرد: مردم بهترین افراد برای شناسایی کاندیداهای خوب هستند چرا که می‌بینند برخی کاندیداها هیچ پاسخ دقیق و قانع کننده‌ای به مردم بابت پرسش‌ها نمی‌دهند و به بیان موضوعات غیرمرتبط و غیرواقعی می‌پردازند.

 

وی با تاکید بر اینکه کاندیداها باید نسبت به سوالات مردم و خواسته‌های آنها پاسخگو باشند نه اینکه بیانیه بخوانند و به مسائل و درگیری‌های دوجانبه و جناحی مشغول شوند، افزود: کاندیداها باید راهکارها و برنامه‌های خود را برای حل مشکلات اساسی و اصلی کشور مطرح و در صدد اصلاح مشکلات برآیند.

 

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید برای مناظره سوم به کاندیداها تذکر جدی داده شود که خارج از مباحث مورد نظر مسئله‌ای را مطرح نکنند و از حاشیه‌ها بپرهیزند، تصریح کرد: مردم مطمئنا شاهد این مسائل هستند و به خوبی تشخیص می‌دهند که کدام کاندیداها مسیر حاشیه‌ای و غیرمرتبط در پیش گرفته و بدون شک در انتخاب فرد مورد نظر خود نیز به این مسئله توجه می‌کنند.

 

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات با اشاره به اینکه نباید با انجام اقدامات و کارهایی، مردم در انتخاب خود از فضای عاقلانه و منطقی دور شوند، ادامه داد: کاندیداها نباید فضای هیجانی و غیرواقعی را برای انتخاب مردم با ایجاد فضای حاشیه‌ای به وجود آورند.

 

یوسفیان ملا با بیان اینکه مطمئنا با پرداختن به مسائل حاشیه‌ای نمی‌تواند به انتخاب واقعی دست یافت و مشکلات اساسی و اصلی کشور را برطرف کرد، یادآور شد: اجرای مناظرات اشکالات اساسی دارد که باید از سوی برگزارکنندگان آن در مناظره سوم اصلاح شود.

 

وی در پایان باعنوان اینکه در مناظره‌ها باید اصول، مبانی کلی و اصلی کشور مدنظر قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: در مناظره‌ها باید برنامه‌های دقیق و مدون از سوی کاندیداها با محوریت قانون به مردم ارائه شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :