تازه ها

دوشنبه 18 ارديبهشت 1396-14:55 کد خبر:27825

كشف راز قتل کارگر 28ساله در آمل


فرماده انتظامی شهرسان آمل از شناسایی و دستگیری قاتل کارگر 28 ساله یکی از دامداری های این شهرستان پس از یک ماه کار اطلاعاتی خبر داد .

به گزارش انعکاس شمال به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم در تشریح این حبر گفت: ساعت4 صبح دهم فروردین ماه در پی تماس تلفنی خانمی به نام"م-ص" با مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر قتل شوهرش به نام "غلامرضا- ز " در یک دامداری در یکی از روستاهای شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: پس از حضور کارشناسان پزشکی قانونی و کارآگاهان اداره تشخیص هویت و بررسي هاي اوليه صحنه جرم در محل وقوع جنایت با نظریه پردازی جنائی ، پي گيري علمي پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت .

سرهنگ گنجیان، تصریح کرد: بررسی های اولیه ماموران حاکی از آن بود که مقتول که فردی بود 28 ساله وبه عنوان کارگر در این دامداری مشغول کار بوده است با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده و تاکنون نیز هیچگونه تنش و یا درگیری شخصی با کسی نداشته است .

گنجیان در ادامه اظهار داشت پس از جمع آوری مستندات و آثار جرم ماموران تلاش های پلیسی را برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کردند و در ادامه تحقیقات پلیسی و درپی اعترافات همسر مقتول مبنی بر وجود اختلاف شخصی فردی به نام" ناصر –غ" با مقتول ، ماموران با انجام نیابت قضائی متهم را که ساکن یکی از استان های همجوار بوده است ، در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی آمل بیان داشت: متهم در بازجویی های به عمل آمده پرده از راز جنایت خود برداشت و ؛اظهار داشت:به دلیل اختلافاتی که با مقتول داشت با طرح نقشه قبلی ، پس از ارتکاب به این جنایت از محل متواری شد .

سرهنگ گنجیان در خاتمه گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع همچنان در دست بررسی است .

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :