تازه ها

دوشنبه 18 ارديبهشت 1396-14:0 کد خبر:27823

کشف 57 فقره انواع سرقت در استان مازندران


معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از کشف بیش از 57 فقره انواع سرقت طی 72 ساعت گذشته در سطح استان خبر داد .

به گزاش انعکاس شمال به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ  ناصر علی صفر پوربا اعلام این خبر، افزود: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با جرایم، ماموران انتظامی در پلیس های تخصصی، کلانتری ها و پاسگاه های سطح استان طی 72 ساعت گذشته در چندین مرحله عملیات پلیسی موفق شدند، بیش از 57 فقره انواع سرقت را کشف کنند.

وی تصریح کرد: در این خصوص تعداد زیادی از متهمان به سرقت شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران همچنین از کشف بیش از هفت دستگاه خودرو سرقتی و چهار دستگاه موتورسیکلت مسروقه و یک دستگاه دوچرخه طی این مدت خبر داد و افزود: بیشترین آمار سرقت مربوط به سرقت داخل خودرو، منزل، مغازه، کیف قاپی و سرقت از اماکن بوده است.

سرهنگ صفر پور خاطر نشان کرد: در راستای مقابله با موادمخدر و برخورد با خرده فروشان مواد در 72 ساعت گذشته ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری دیگر عوامل انتظامی در سطح استان با اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز بیش از 46 متهم به تهیه وتوزیع موادمخدر و معتادان متجاهر را شناسایی و دستگیر کردند.

وی از کشف بیش از 15 کیلوگرم انواع موادمخدر شامل حشیش، تریاک، هروئین و شیشه طی روز گذشته خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :