تازه ها

يکشنبه 17 ارديبهشت 1396-19:44 کد خبر:27821

مدیر روابط عمومی آبفاشهری مازندران:

طرح حامیان آب در مدارس ساری اجرا شد/ مشارکت 2000 حامی آب در مدارس استان مازندران

انعکاس شمال - مدیر روابط عمومی  و آموزش همگانی آبفاشهری مازندران گفت:  در راستای سیاست‌ها و اهداف وزارت نیرو  و نیز به منظور ترویج فرهنگ استفاده درست از آب، طرح حامیان آب در 4 مدرسه شهر ساری اجرا شد.


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازشرکت آبفاشهری مازندران، بهمن آذرمنش هدف از اجرای این طرح را آشناکردن دانش آموزان با اهمیت آب و نهادینه کردن فرهنگ استفاده درست از این مایه حیاتی  عنوان و تصریح کرد: این طرح با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران در سال گذشته  به اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه در طرح حامیان آب ضمن تحویل دفترچه کار به حامیان آب، فعالیت‌های سالانه آن‌ها در مدارس مورد ارزیابی و نواقص برطرف می شود، افزود: تهیه مطالب آموزشی پیرامون آب و ارائه آن به صورت نوشتاری ، تصویری و چهره به چهره، نظارت بر محل‌های اتلاف و هدر رفت آب در مدارس و اطلاع به مدیر مدرسه و نظارت بر تعمیر و اصلاح ادوات و تجهیزات آبی مدارس در صورت لزوم، هماهنگی برگزاری نمایشگاه‌های دوستی با آب با هماهنگی و همکاری مدیران و دانش آموزان، مسابقات مختلف فرهنگی و هنری مرتبط با آب و تعامل با مروجین شرکت آب و فاضلاب به منظور ارائه نقطه نظرات، انعکاس عملکرد و ... بخشی از تکالیف و وظایف حامیان آب محسوب می شود.

مدیر روابط عمومی  و آموزش همگانی آبفاشهری مازندران، با اشاره به اینکه تعداد حامیان آب در مدارس مازندران تا پایان سال 95 به 2100 نفر رسید،  اظهار داشت: دانش آموزان حامی آب دارای لباس متحدالشکل شامل کاور و کلاه  به رنگ آبی و کرم هستند .

آذرمنش، ادامه داد: مدارس ابتدایی پسرانه قائمیه، شهید احتشامی، شهید اکبری و شهید معلمی در این طرح شرکت کردند که بررسی به عمل آمده نشان داد با اجرای طرح حامیان آب، میزان مصرف آب  در این مدارس کاهش محسوسی یافته است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :