تازه ها

يکشنبه 17 ارديبهشت 1396-18:38 کد خبر:27820

آیین افتتاح ستاد مرکزی حامیان مردمی سید ابراهیم رئیسی در ساری

انعکاس شمال – ستاد مرکزی حامیان مردمی سید ابراهیم رئیسی با حضور حجت‌الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری، علیرضا جانبازی رئیس ستاد مردمی حامیان حجت‌الاسلام رئیسی در مازندران ومردم شریف مرکز استان افتتاح گردید.


به گزارش انعکاس شمال ، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در آیین افتتاح ستاد مرکزی حامیان مردمی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی گفت: ما در خان ‌طومان عزیزانی را از دست دادیم که در بین ما گمنام و بینام بودند اما امروز برای ما بهترین جایگاه و منزلت دارند.

وی با بیان اینکه برخی افراد جاهل و معاند به شهدای مدافع حرم توهین و نسبت به آنها هرزه‌گویی کرده است که در ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداها قرار دارد، اظهارداشت: در موصل عراق زن‌های شیعه را با 100 دلار حراج کردند و زن باردار را در خیابان به شهادت رساندند و انگار این افراد ناموس ندارند که در خصوص شهدای مدافع حرم چنین الفاظی به‌کار می‌برند.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه برای افرادی که به شهدای مدافع حرم توهین کردند تأسف می‌خورم و باید از ملت ایران اسلامی و خانواده‌های شهدا عذرخواهی کنند، افزود: امروز ما به‌دنبال شعار و به‌دنبال تحریک کردن احساسات مردم نیستیم بلکه می‌خواهیم وضعیت کور به‌نفع مردم تغییر کند.

قاسمی گفت: افرادی که می‌گویند چرا در مذاکرات برجام نیروهای نظامی کشور شهرک‌های زیرزمینی موشکی به‌نمایش گذاشتند و روی موشک‌ها شعار نوشتند این افراد باید از مردم و شهدا خجالت بکشند و این موارد به آنها ربطی ندارد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه حجت‌الاسلام رئیسی مختص به جناح خاصی نیست چون ایشان برای مردم نامزد ریاست جمهوری شدند، اظهارداشت: منتظر حضور حماسی مردم ولایتمدار مازندران در استقبال از حجت‌الاسلام رئیسی هستیم تا حماسه دیگر در کشور رقم بخورد.

امام جمعه موقت با تأکید بر اینکه نباید روی خوش به استکبارگران و دشمنان خارجی نشان دارد گفت: اینکه بخواهیم به آمریکا باج دهیم اشتباه است.

در ادامه این مراسم علیرضا جانبازی رئیس ستاد مردمی حامیان حجت‌الاسلام رئیسی در مازندران گفت: ستاد عدالت‌طلبان ایران اسلامی، ستاد سحر و ستاد خیزش از ستادهای خودجوش مردمی به‌شمار می‌رود که در راستای حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی در مازندران تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه ستادهای حجت‌الاسلام رئیسی به‌صورت خودجوش و مردمی تشکیل شده است، افزود: تاکنون حتی ریالی به ستادهای مردمی حجت‌الاسلام رئیسی کمک نشده و تمامی آن مردمی و خودجوش است.

رئیس ستاد مردمی حامیان حجت‌الاسلام رئیسی در مازندران با بیان اینکه از سوی برخی جریانات به ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در مازندران بی‌مهری‌هایی شده است، ادامه داد: برخی از شهرستان‌ها بنر تبلیغاتی حجت‌الاسلام رئیسی را پایین کشیدند که اینها بداخلاقی انتخاباتی است.

 

جانبازی گفت: از جریانات مختلف استان می‌خواهیم بگذارید همه از یک شرایط مساوی از تبلیغات انتخاباتی برخوردار باشند.

به گزارش  انعکاس شمال قربان کمالی پدر شهید مدافع حرم شهید سعید کمالی پس از افتتاح این مراسم با بیان اینکه شما را به خدا حجت‌الاسلام رئیسی را تنها نگذارید و تا پیروزی ایشان را همراهی کنید گفت: امنیت در کشور بسیار بالا است و این مسأله را مدیون رهبری هستیم و نباید پشت ولایت فقیه را خالی کنیم.

پدر شهید کمالی اظهارداشت: از مراسم سالگرد فرزندم گذشتم و به مراسم افتتاحیه ستاد مردمی حجت‌الاسلام رئیسی آمدم و اگر ستاد دیگری بود شرکت نمی‌کردم اما حجت‌الاسلام رئیسی فرزند حضرت زهرا(س) و پیرو ولایت فقیه است وامیدوارم این سید عزیز در انتخابات پیروز شود.

لازم به ذکر است که، ستادهای حامیان مردمی آیت الله دکتر رئیسی از مجموعه ستادهای مختلف  از جمله اصناف بازاریان، صنعت کاران و کشاورزان و... تشکیل می شود و به منظور تجمیع، نظارت و هم افزایی ستادهای مردمی حامیان شکل گرفته است وتعداد پست های فعال درسراسر استان  بیش از 700 نفر می باشندکه شامل نیروهای عملیاتی در ستادها می باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :