تازه ها

دوشنبه 28 فروردين 1396-18:39 کد خبر:27779

پرویز شعبانی عضو شورای اسلامی شهر ساری:

مهمترین دغدغه شورا دفاع از حقوق ومنافع مردم بوده است

اختصاصی انعکاس شمال - پرویز شعبانی عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت:همیشه دغدغه اصلی اعضاء شورای اسلامی شهرساری دفاع ازحقوق و منافع مردم بوده است.


به گزارش انعکاس شمال ، پرویز شعبانی عضو شورای اسلامی شهر ساری در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: از ابتدای کار شورای چهارم خواسته های مردم مورد توجه بوده و با تلاش و همدلی اعضای شورا و شهرداری توانستیم در خیلی از حوزه ها موفق عمل نموده و رضایت شهروندان را بدست آوریم .
وی در خصوص همکاری شورا با شهرداری اظهارداشت: بین این شورا و شهرداری اتحاد و همبستگی ایجاد شده و تمام پروژه های عمرانی، فرهنگی و ورزشی شهرداری با خرد جمعی و تعامل بین اعضای شورا و شهرداری انجام شده است.
شعبانی تاکید کرد:همیشه دغدغه اصلی اعضاء شورای اسلامی شهرساری  دفاع از حقوق و منافع مردم بوده است .
وی افزود: اجرايی کردن تمهیدات موثر براي فرهنگسازي هر چه بیشتر، ارتقاء شاخص هاي اقتصادي، عمراني، زيرساختي، مديريتي با هدف افزايش ميزان اثربخشي عملکرد شهرداري و جلب رضايتمندي مردم نیز از دیگر اقدامات این مجموعه مدیریتی می باشد که نقش موثري را در عرضه خدمات خرد و کلان به شهر و شهروندان داشته است .
عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: بهره گيري از اعتبار و منابع تخصصي و همچنین همکاری متقابل با ارگان ها از دیگر تدابير مديريتي شورای اسلامی شهر و شهرداری ساری است که این تدبیر، امور شهر را به سمتي مطلوب و منطقي هدايت کرده است.
وی استفاده بهینه از توانمندی ها و قابلیت های موجود در سیستم شهرداری ها اعم از منابع انسانی و مالی را از راهکارهای موثر در مدیریت هزینه ها دانست و با تاکید بر نظارت دقیق و صحیح هزینه ها و اعتبارات مصرف شده حوزه های مختلف شهرداری اظهارداشت: تغییر در نگرش مدیریت، شناخت دارایی های قابلیت ساز، بررسی و شناخت ارتباط هزینه با نیازهای اجرایی یکی از راهکارهای مدیریت هزینه در شهرداری است که باید در دستور کار مسئولان خدمت رسان این دستگاه قرار گیرد .
شعبانی با بيان اينكه تقویت زیرساخت های شهری زمینه را برای پویایی شهر در همه زمان ها فراهم می کند،افزود: : اینکه برخی تصور می کنند مشکلات مثل ترافیک ، زباله ، بیکاریو...متوجه شهرداری است، قضاوت صحیحی نیست؛ چرا که بسیاری از معضلات کنونی ریشه در روند غلط شهرسازی از گذشته، رشد بی رویه ساخت و سازها، افزایش سرانه جمعیت همچنین عدم تناسب زیرساخت ها نسبت به میزان جمعیت دارد.
عضو شورای اسلامی شهر ساری در پایان  اظهار داشت: اصحاب رسانه در طی این چهارسال کمک شایانی به شهر کرده اند. کثرت سایت های مجازی و نشریات در شهر باعث می شود مردم توسعه اطلاعاتی و خبری پیدا کنند. خبر صحیح می تواند شهر و مردم را به اهداف خود برساند.
 
به گزارش هارش خبر، پرويز شعباني متولد سال ۱۳۴۱ داراي مدرك تحصيلي فوق ليسانس و كارشناس امور انتظامي و درجه سرهنگي است وي مسئوليت هاي مختلف استاني و شهرستاني را تجربه كرده كه ازجمله آن مي توان به فرماندهي يگان آبزيان مازندران و گلستان ، رياست پليس شهرستان هاي ساري و بهشهر ، دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استانداري مازندران ، عضويت درستاد اقامه نماز و عضويت در شوراي اداري شهرستان و منتخب مردم در دوره چهارم شورای اسلامی شهر ساری بوده است .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :