تازه ها

دوشنبه 28 فروردين 1396-18:33 کد خبر:27778

مردم بدانند به چه کسانی رای می دهند

گزارش اختصاصی انعکاس شمال - كانديداها و مسئولين بايد توجه داشته باشند که اين نيز مي گذرد و كسانى كه در٢٩ارديبهشت آراي لازم را كسب نکردند لااقل مردم را هم از دست ندهند.


به گزارش انعکاس شمال از فریدونکنار، دراین شهرستان تبليغات هاى زودهنگام و جناح گيري ها بسيار زودتر از قرار معين شروع شده است و با اين حال كه تازه اول اين راه طولاني قرار داريم اما كانديداي اين شهرستان خيلي زودتر تبليغات خودرا شروع کرده اند.

عموما در فريدونكنار انتخابات قبيله اي رقم مي خورد و ازاين روى امسال هم مانند سال هاى گذشته بوي انتخابات قبيله اي برمشام مي رسد اما امسال انتخابات شهرستان فريدونكنار با ديگر شهرستان هاي استان متفاوت هست چون هركدام از كانديدا به طرز متفاوتى به تبليغات پرداختند .

غير باور نخواهد بود كه كانديدهاى اين شهرستان حتي نهايت سو استفاده را از مسئوليت خود مي كنند و هيچ باكي از اين موضوع ندارندونكته جالب توجه اين است كه با وجود روزها وقت برای تبليغات، شاهد این هستیم که از روزهای گذشته کاندیداها قبل از اعلام تعیید صلاحیت ها نشست هاي شبانه و خانوادگي خود را شروع کرده اند.

در پنجمين دوره انتخابات شوراى اسلامى شهرستان فريدونكنار چیزی که جای بسی خوشحالی دارد حضور بانوان است .

اما بعضى از كانديداها و مسئولين بايد توجه داشته باشند که اين نيز مي گذرد و كسانى كه در٢٩ارديبهشت آراي لازم را كسب نکردند لااقل مردم را هم از دست ندهند.

در اين دوره از انتخابات حماسه اي متفاوت در روستاهاي شهرستان فريدونكنار رقم خواهد خورد و در پنجمين دوره انتخابات شوراي إسلامى روستاهاي فريدونكنار كانديداهاي تازه نفس و جوان به کرسی های شوراها راه خواهند يافت.

از اینرو انتخابات شهرفریدونکنار مورد توجه قرار مي گيرد كه اعضای چهارمين دوره شوراي اسلامی فريدونكنار به 5 نفر کاهشپیدا کرده است که این خود باعث رقابتی سخت تر بین کاندیداها می شود.

در فريدونكنار که شهر توريستي و ساحلي  است و درآمد ها و اشتغالزايي هاي بسيار بالايى  دارد شوراي شهر نقش مهم و موثری دارد و مردم باید بدانند که به کسانی رای بدهند وقتی بر روی صندلی پارلمان محلی می نشینند مردم و ديار خود را از ياد نمي برند  و با تمام توأن در اين عرصه تلاش می كنند.

مقام معظم رهبری در اسفند سال 1377 خطاب به مردم ایران درباره انتخابات شوراها فرمودند: بسيار بجاست كه مردم بدانند هر كسى را انتخاب مى‌كنند، مسؤوليت هايى در مقابل اين انتخاب بر دوش آنهاست؛ همچنان‌كه اگر انتخابشان انتخاب خوبى باشد و ان‌شاءاللّه به‌وسيله‌ى آن شخصِ منتخب، كارهاى خوبى براى مردم و كشور انجام گيرد، ثواب ها و اجرهايى هم به آنها منتقل مى‌شود. به همين علّت است كه بايد حقيقتاً دقّت كنند تا افراد دلسوز، متديّن و كارآمدى را كه متناسب با اين كارند، انتخاب كنند؛ چون كارآمدى به حسب كارى كه ما يك شخص را براى انجام آن در نظر مى‌گيريم، متفاوت است. كارآمدىِ اين شورا با كار آمدىِ فلان شغل يا سِمَت ديگر تفاوت مى‌كند. مردم مى‌دانند كه شوراهاى شهر و روستا براى چيست. پس كسى را كه احساس مى‌كنند، فكر مى‌كنند، تشخيص مى‌دهند و احراز مى‌كنند، مناسب با اين كار انتخاب كنند. البته ديانت او، تقواى او و دلسوزى او را حتماً تشخيص دهند. مردم نبايد افرادى را كه دلسوز، علاقه‌مند و متديّن نيستند، به مراكز تصميم‌گيريشان بفرستند؛ زيرا برايشان وزر و وبال درست خواهند كرد. اين توصيه‌ى من به مردم است./اميرحسين زارع،فريدونكنار

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :