تازه ها

جمعه 25 فروردين 1396-12:18 کد خبر:27771

تضعیف باورهای دینی با جنگ روانی دشمن در فضای مجازی


به گزارش انعکاس شمال ، سردار سید محمود میرفیضی در نشست با روسای پلیس های تخصصی، ضمن تسلیت سالروز رحلت حضرت زینب (س) عقیله بنی هاشم با اشاره به ماموریت های این هیئت در استان ، گفت: یکی از اهداف و برنامه های هیئت پایش رسانه ای، مهندسی و مدیریت افکار عمومی در مقابله با عملیات روانی دشمن است .

وی بر ضرورت شناخت فرصت ها و تهدیدات در فضای مجازی تاکید کرد و افزود : با توجه به گسترش فضای مجازی در بین اقشار مختلف جامعه، باید بسترهای لازم برای فرهنگ سازی و آگاه سازی عمومی در حوزه فضای مجازی گسترش یابد.

فرمانده انتظامی استان مازندران بر مسئول سازی دستگاه ها در حوزه فضای مجازی و ایجاد بسترهای لازم در جهت استفاده صحیح و درست از این فضا در جامعه تاکید کرد.

سردار میرفیضی، افزود: دشمنان نظام در این فضا با جنگ روانی به دنبال تضعیف باورهای دینی و اعتقادی در جامعه و ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان نظام با شیوه انتشار اخبار کذب، شایعه پراکنی و دروغ پردازی هستند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به هنجارشکنی و وقوع برخی جرایم در فضای مجازی بر پیگیری و برخورد جدی پلیس فتا با هماهنگی دستگاه قضائی با مجرمان در فضای مجازی تاکید کرد.

در ابتدا این نشست سرهنگ باقری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران در گزارشی به تشریح اقدامات و فعالیت های هیئت پایش رسانه ای و عملیات روانی استان پرداخت.پایگاه خبری پلیس

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :