تازه ها

دوشنبه 21 فروردين 1396-0:13 کد خبر:27763

مهندس عیسی بابایی مدیریت شعب موسسه اعتباری کاسپین مازندران:

نقش بانوان در حوزه اشتغال انکارناشدنی است

انعکاس شمال - مهندس عیسی بابایی مدیریت شعب موسسه اعتباری کاسپین مازندران گفت : با توجه به اینکه تقریبا نیمی از جمعیت جهان را زنان تشکیل می دهند ، بدون شک زنان نقش مهمی را در حوزه اشتغال دارند.


به گزارش انعکاس شمال، مهندس عیسی بابایی مدیریت شعب موسسه اعتباری کاسپین مازندران گفت : با توجه به اینکه تقریبا نیمی از جمعیت جهان را زنان تشکیل می دهند ، بدون شک زنان نقش مهمی را در حوزه اشتغال دارند.

بابایی اظهارداشت: فرهنگ سازی در زمینه اشتغال بانوان یکی از ضروریات حوزه اشتغال است و باید دوره های آموزشی حرفه ای بیشتری مرتبط با اشتغال بانوان در جهت ارتقای سطح دانش حرفه ای بانوان برگزار شود.

وی هم چنین به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال  اشاره و خاطر نشان کرد: نقش زنان در ایجاد اشتغال، درآمد زایی و تولید بسیار تاثیر گذار است و مشارکت و به کارگیری بانوان درتمام جامعه می تواند راهگشای مشکل اشتغال باشد.

مدیریت شعب موسسه اعتباری کاسپین مازندران با بیان اینکه دستگاه ها و نهادهای اجرایی باید نسبت به تشویق بانوان به تشکیل تعانی های تولیدی اقدام نمایند ، افزود: برگزاری همایش های کارآفرینی و اشتغال ویژه بانوان می تواند کمک شایانی به حوزه اشتغال بانوان داشته باشد.

وی گفت: اگر بخواهیم به درستی به جایگاه زن و نقش بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی اشاره کنیم باید به کلام امام راحل رجوع کرد چرا که بانوان در کلام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از جایگاهی رفیع و ارزشمند برخوردار بوده اند.

بابایی در پایان اظهارداشت : نقش بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی ودر آموزش‌های عمومی و نهادینه شدن فرهنگ زندگی ایرانی اسلامی انکار ناشدنی است وباید بانوان نقش اجتماعی پویاتری در این زمینه داشته باشند .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :