تازه ها

دوشنبه 21 فروردين 1396-0:3 کد خبر:27758

علی‌ محمد شاعری:

بهره برداری طرح ‌های شرق مازندران با حضور رئیس جمهور

علی‌ محمد شاعری نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ‌های مهم اقتصادی و عمرانی شرق مازندران با حضور رئیس جمهور، وزرا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استاندار و مسئولان کشوری و استانی به بهره ‌برداری می‌ رسد.


به گزارش انعکاس شمال، علی‌ محمد شاعری نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ‌های مهم اقتصادی و عمرانی شرق مازندران در منطقه ویژه امیرآباد بهشهر روز سه‌شنبه هفته‌جاری با حضور رئیس جمهور، وزرا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استاندار و مسئولان کشوری و استانی به بهره ‌برداری می‌ رسد.

وی افزود: بهره برداری مرحله دوم بندر امیرآباد، بهره‌ برداری از واحدهای مهم صنعتی و کشاورزی و آغاز عملیات ساخت بزرگ‌ترین شهرک صنعتی مازندران در بهشهر از برنامه‌ های یک ‌روزه سفر هیأت دولت به مازندران است.

شاعری گفت: بهره‌ برداری از قطعه نخست تعریض محور بهشهر به امیرآباد به طول 20 کیلومتر، افزایش سالانه ظرفیت بارگیری بندر امیرآباد به 7 میلیون تن، بهره‌ برداری از انبار‌های ذخیره کالا، بهره برداری تجهیزات و سیستم‌ های جدید و پیشرفته تخلیه و بارگیری کالا از طرح های قابل بهره برداری در این سفر است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :