تازه ها

يکشنبه 20 فروردين 1396-23:58 کد خبر:27756

فرمانده انتظامی استان مازندران:

کاهش 29 درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی در ایام تعطیلات نوروز

انعکاس شمال - فرمانده نیروی انتظامی مازندران با اشاره به آمار پزشکی قانونی و کاهش 29 درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی در ایام تعطیلات نوروز امسال، ابراز امیدواری کرد: این روند کاهش حوادث تا پایان سال ادامه داشته باشد.


به گزارش انعکاس شمال، سردار سید محمود میرفیضی در جلسه اخوت که با حضور روسای عقیدتی سیاسی، حفاظت اطلاعات، معاونان و روسای پلیس های تخصصی و مدیران انتظامی استان در سالن غدیر ستاد انتظامی استان برگزار شد از تلاش و زحمات همه همکاران در ایام تعطیلات نوروز قدردانی کرد.

 

وی با اشاره به آمار پزشکی قانونی و کاهش 29 درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی در ایام تعطیلات نوروز امسال، ابراز امیدواری کرد: این روند کاهش حوادث تا پایان سال ادامه داشته باشد.

 

فرمانده انتظامی استان مازندران بروز مسائل و معضلات اجتماعی در جامعه را نتیجه عدم کارکرد برخی دستگاه ها دانست و افزود: باید با مسئول سازی دستگاه ها تلاش کنیم، آسیب های اجتماعی در جامعه کاهش یابد .

 

سردار میرفیضی گفت: لازمه افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس، ایجاد بسترهای لازم برای ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه و تحقق امنیت پایدار است.

 

وی با اشاره به موفقیت های فرماندهی انتظامی استان مازندران در سال گذشته، گفت: کسب رتبه های برتر در حوزه های مختلف قرآنی، کاهش کشته شدگان حوادث رانندگی، قرارگاه جهادی آموزش، کسب رتبه دوم در ارزیابی کارنامه یگانی و کسب رتبه سوم کشوری در طرح مکنا از جمله این موفقیت ها بوده است.

 

سردار میرفیضی با تاکید بر اینکه باید بیانات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم، بر تقویت روحیه مدیریت جهادی و ایستادگی در مقابل زیاد خواهی دشمنان نظام تاکید کرد و افزود: برابر تاکیدات معظم له اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی جامعه و فرصتی برای افزایش تولید و اشتغال در کشور است.

 

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه امنیت از بسترهای لازم برای سرمایه گذاری و تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: نیروی انتظامی در راستای تحقق شعار سال در حوزه مقابله با قاچاق کالا، میارزه با مفاسد اقتصادی، ارتقاء امنیت اقتصادی و حفاظت از منافع مردم، بستر مناسب را برای سرمایه گذاری ایجاد می کند.

 

سردار میرفیضی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به راهبرد فرماندهی انتظامی استان در سال 96 ، گفت: انسجام درونی در حوزه های مختلف، تعامل و همکاری با سازمان های بیرونی و گسترش اقدامات بین بخشی و فرابخشی، استفاده از حداکثر ظرفیت های موجود، برنامه محور بودن فعالیت ها و تربیت مدیران اثربخش از جمله راهبردها انتظامی استان در سال جدید است.

 

فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین به تشریح اولویت های فرماندهی انتظامی استان در سال جدید اشاره کرد و افزود: با توجه به مطالبات رهبری و مردمی در راستای وظایف و ماموریت های ناجا یکی از اولویت های مهم انتظامی استان، کاهش جرایم در حوزه سرقت و افزایش قدرت کشف با تقویت قرارگاه مبارزه با سرقت در استان است.

 

میرفیضی کاهش کشته شدگان حوادث رانندگی و ساماندهی ترافیک را از دیگر اولویت های فرماندهی انتظامی استان در سال جاری برشمرد و افزود: یکی از مشکلات و معضلات استان، موضوع ترافیک در دو حوزه درون شهری و برون شهری است که لازم است تا با تعامل و همکاری سازمان ها و دستگاه های مرتبط با حوزه ترافیک این مشکلات مرتفع شود.

 

فرمانده انتظامی استان مازندران یکی دیگر از اولویت های فرماندهی انتظامی استان را مقابله با موادمخدر و مبارزه با قاچاق کالا اعلام کرد و افزود: مقابله با قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر، برخورد با معتادان و تغییر ویترین اجتماعی جامعه از جمله این اولویت ها است .

 

سردار میرفیضی یکی از مهم ترین برنامه های فرماندهی انتظامی استان در سال جدید را مقابله با آسیب های اجتماعی از جمله طلاق، حاشیه نشینی و ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی در جامعه دانست و افزود: در حوزه آسیب های اجتماعی اقدامات خوبی در سال گذشته با همکاری معاونت اجتماعی، پلیس امنیت عمومی و پلیس مبارزه با موادمخدر انجام شد.

 

وی تاکید کرد: در سال جاری تدابیر و برنامه های جدیدی در حوزه آسیب های اجتماعی مرتبط با ماموریت ها و وظایف ناجا در دستور کار قرار دارد.

 

فرمانده انتظامی استان مازندران تقویت قرارگاه جهادی صیانت در راستای کاهش و پیشگیری از حوادث، سوانح و جرایم کارکنان را از دیگر اولویت های فرماندهی انتظامی استان در سال جاری برشمرد و افزود: در حوزه پیشگیری از جرایم کارکنان، اقدامات فرهنگی و آموزشی خوبی در سال گذشته در قالب طرح عرفان برای سرانگشتان انجام شد .

 

میرفیضی همچنین بر تقویت قرارگاه جهادی آموزش در سال جدید تاکید کرد و افزود: در راستای ارتقاء آمادگی جسمانی، تیراندازی و مهارت افزایی کارکنان گام های موثری در سال گذشته برداشته شد.

 

وی نهضت عمرانی، ساماندهی اماکن انتظامی و خوشایندسازی محیطی در کلانتری ها و پاسگاه ها را از دیگر اولویت ها و برنامه های فرماندهی انتظامی استان برشمرد و افزود: باید با انضباط مالی و مدیریت منابع در این راستا حرکت کرد.

 

فرمانده انتظامی استان مازندران در بخشی دیگر از سخنان خود بر ایجاد فضای دینی و انقلابی در بین کارکنان و خانواده های آنان، افزایش منزلت اجتماعی و تقویت معیشت کارکنان، رعایت نظم و انضباط ظاهری و معنوی در بین کارکنان تاکید کرد.

 

سردار میرفیضی با اشاره به طرح تحول کلانتری ها و پاسگاه ها، گفت: کلانتری ها و پاسگاه ها ویترین نیروی انتظامی در جامعه هستند و یکی از اهداف مهم طرح تحول افزایش رضایتمندی مردم است. پایگاه خبری پلیس

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :