تازه ها

يکشنبه 20 فروردين 1396-23:55 کد خبر:27755

مرضیه عبوری، مسؤول کمیته روابط عمومی ستاد مردمی سفر رییس جمهور به مازندران:

مطالبات استانی را فدای اختلافات و سلایق شخصی نکنیم

انعکاس شمال - مرضیه عبوری گفت:حال که سفر ریاست محترم جمهور را در پیش داریم باید گلایه ها و اختلاف نظرهای احتمالی را کنار بگذاریم و با یک نگاه منطقی و کلان تنها به فکر توسعه و پیشرفت استان خودمان باشیم.


به گزارش انعکاس شمال، مرضیه عبوری، مسؤول کمیته روابط عمومی ستاد مردمی سفر رییس جمهور به مازندران در نشست این کمیته با اشاره به در پیش بودن سفر ریاست محترم جمهور به مازندران بر ضرورت برنامه ریزی مناسب و هدفمند به منظور حضور حداکثری مردم فهیم و حماسه آفرین استان به ویژه مرکز مازندران در استقبال از رییس جمهوری تأکید کرد.

وی با بیان این که مردم مازندران در سال 92 با آن استقبال تاریخی و بی نظیر، فهم و شعور سیاسی خود را به اثبات رساندند، افزود: به حتم مردم قدرشناس مازندران به ویژه ساروی های فهیم بار دیگر با حضور بی نظیر خود در روز سه شنبه حماسه ارزشمندی را در تاریخ این استان رقم خواهند زد.

عبوری با بیان این که این استقبال، برگ زرینی در تاریخ سرزمین علویان و بیانگر قدرشناسی مردم استان از دولت تدبیر و امید خواهد بود، بیان داشت: مردم فیهم و با شعور مازندران همواره ثابت کردند که به حواشی های سیاسی توجهی ندارند و با فکر، اندیشه، فهم و درک سیاسی بالای خود حماسه های ارزشمندی همچون خرداد 92 را رقم خواهند زد.

مسؤول کمیته روابط عمومی ستاد مردمی سفر رییس جمهور به مازندران با بیان این که باید در این حضور حداکثری، انتظارات منطقی و جایگاه حقیقی استان را به کمال برسانیم، خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد در کنار بیان ضعف ها، کاستی ها و انتظارات به حق شور و نشاط عمومی نیز حفظ شود.

عبوری با بیان این که باید نشاط و شور انتخاباتی را در سطح استان حفظ کنیم، خاطرنشان کرد: برنامه ریزان و مسؤولان ما باید در این مسأله تأمل بیشتری کنند تا با یک برنامه هدفمند از این سفر پیش روی نهایت استفاده و بهره برای استان گرفته شود.

مسؤول کمیته روابط عمومی ستاد مردمی سفر رییس جمهور به مازندران خاطرنشان کرد: مردم این استان ثابت کردند همواره میزبانان خوبی برای خادمان خود هستند و به حتم در سفر ریاست محترم جمهور نیز درخشان ظاهر خواهند شد.

خانم عبوری با تأکید براین که مدیران و مسؤولان استان نیز باید با یک برنامه ریزی هدفمند و اصولی از این ظرفیت و فرصت به وجود آمده در جهت حفظ منافع استان نهایت بهره را ببرند، بیان داشت: باید یک استقبال با شکوه و در شأن مردم مازندران از رییس جمهور داشته باشیم.

وی با بیان این که این یک فرصت مناسبی است که می توانیم ارادت و شایستگی آن انتخابی که مردم مازندران داشتند را دوباره تکرار کنیم، تصریح کرد: با توجه به مطالباتی که هم که باقی مانده باید این مطالبات به حق مردم از سوی مسؤولان سطوح بالا تا حصول نتیجه پیگیری شود.

مسؤول کمیته روابط عمومی ستاد مردمی سفر رییس جمهور به مازندران با تأکید بر این که نباید اشتباهات گذشته در تحقق مطالبات به حق مردم که باید از سوی مسؤولان پیگیری می شد این بار نیز تکرار شود، خاطرنشان کرد: باید در این سفر حقوق به حق مردم استان که چهار سال به راحتی از دست رفت و نتوانستیم احیاء کنیم، مجدداً و به معنای واقعی با حضور مردم مطالبه گر و پرسش گر  محقق شود.

خانم عبوری با تأکید براین که مردم ما نباید به حداقل ها قانع باشند و باید مطالبات خود را در سطوح عالی دنبال کنند، بیان داشت: باید تلاش کنیم تا افق دید وسیع تر و کلان نگر تر شود و با یک برنامه ریزی هدفمند مازندران بتواند به آن جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

مسؤول کمیته روابط عمومی ستاد مردمی سفر رییس جمهور به مازندران با تأکید براین که نباید مطالبات استانی را فدای اختلافات و سلایق شخصی کنیم، خاطرنشان کرد: حال که سفر ریاست محترم جمهور را در پیش داریم باید گلایه ها و اختلاف نظرهای احتمالی را کنار بگذاریم و با یک نگاه منطقی و کلان تنها به فکر توسعه و پیشرفت استان خودمان باشیم.

عبوری بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام داخلی در استان به منظور تأمین منافع استانی در سفر رییس جمهور تأکید کرد و گفت: امروز وقت قهرکردن و گلایه نیست و همه مسؤولان، گروه های سیاسی و عموم مردم باید به دنبال احقاق حقوق از دست رفته استان مازندران باشند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :