تازه ها

يکشنبه 6 فروردين 1396-13:44 کد خبر:26738

رئيس ستاد انتخابات مازندران خبر داد:

رکوردزنی نامزدی شوراها در مازندران با ثبت نام چهار هزار نفر در یک روز

انعکاس شمال - بیش از چهار هزار داوطلب نامزدی شوراهای اسلامی شهر و روستا در مازندران روز شنبه با مراجعه به مراجع قانونی ثبت نام و رکورد بیشترین ثبت نام را در یک روز شکستند.

به گزارش انعکاس شمال ، رئیس ستاد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مازندران اعلام کرد که در ششمین روز ثبت نام شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان 4 هزار و 116 داوطلب ثبت نام کردند.
علیرضا یونسی افزود :که آمار ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در مازندران با یک جهش حدود 40 درصدی در ششمین روز ، به 11 هزار و 2 نفر رسیده است.
وی گفت ک:ه تاکنون 578 نفر زن در این استان داوطلب نامزدی شوراهای اسلامی شهر و روستا شدند.
معاون سیاسی ، امنیتی و انتظامی مازندران بیشترین تعداد ثبت نام برای شوراهای اسلامی را مربوط به روستاهای استان با 9 هزار و 497 داوطلب اعلام کرد و افزود : تاکنون یکهزار و 505 نفر هم برای شوراهای اسلامی شهرهای مازندران داوطلب نامزدی شده اند.
وی با اعلام این که سه هزار و 184 نفر از داوطلبان نامزدی شوراهای اسلامی شهر و روستاهای مازندران سابقه عضویت در این پارلمان محلی را دارند گفت : به لحاظ تحصیلات هم حدود هفت هزار نفر از داوطلبان ثبت نام شده زیر دیپلم و دیپلم هستند و بقیه مدارک بالاتر دارند.
یونسی افزود : 62 نفر از داوطلبانی که تاکنون نامزد عضویت شوراهای شهر و روستاهای مازندران شده اند ، دارای مدرک دکترا و یا مدارک حوزوی هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :