تازه ها

جمعه 27 اسفند 1395-22:40 کد خبر:26736

شهدا مرز حق و باطل را با روشنگری تبیین کردند


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان روز گذشته در حاشيه ديدار با خانواده معظم شهيد"امیر پاشا" در ساری ، گفت: شهدا مرز حق و باطل را با روشنگری تبیین کردند.

به گزارش انعکاس شمال ، سرهنگ علیرضا باقری به همراه سرهنگ حاجی پور رئیس اداره برآورد اجتماعی با خانواده معظم شهيد "امیر پاشا" دیدار و گفتگو کرد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در این دیدار گفت: شهدا در طول تاريخ آنچه را بشريت براي هدايت و حرکت در مسير حق و خدا نياز داشته است با بصيرت، ايثار و روشنگري خود نمايان ساخته اند.

وی افزود: درک ارزش و اهميت مقام والا و درجات ارزشمند معنوي شهيدان گرانقدر براي ما که بعد جسماني و مادي در زندگي دنيوي را تجربه کرده و مفاهيم ناب معنوي را نمي توانيم لمس و احساس کنيم، امري محال و غير ممکن است. اما به خوبي مي توانيم، مسير حق و مرز حق و باطل را به يمن همين روشنگري هاي شهدا تمييز دهيم.

سرهنگ باقری تصريح کرد: از بعد ديگر ما نبايستي اکتفا به درک و ادامه راه شهدا کنيم، بلکه با مجاهدت در اين راستا بايستي توامان وظايف ثانوي خود علي الخصوص تکريم خانواده معظم شهداء را در دستور کار قرار دهيم.در پایان این دیدار با تقديم لوح سپاس و هديه از خانواده شهيد قدرداني شد.پايگاه خبري پليس

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :