تازه ها

دوشنبه 16 اسفند 1395-15:23 کد خبر:26717

پاک دستی عامل حمایت من از امیر سلیمانی است

انعکاس شمال - فردوس قربانی عضو شورای اسلامی شهر آمل طی مصاحبه ای از چگونگی عملکرد شورا و شهرداری آمل دفاع کرد.


به گزارش انعکاس شمال،فردوس قربانی که به عنوان هیات رئیسه شورای اسلامی شهر آمل با یک نشریه محلی به گفتگو نشسته بود اظهار کرد: نمي توانيم انکار کنيم که کم و کاست در اقدامات شوراي دوره چهارم نبود اما نمي توان گفت که عملکرد قابل قبولي نداشتيم.
وی افزود: به نظر بنده در دوره چهارم با توجه به رکود اقتصادي که در کل کشور بود و با وجود دست اندازهاي بسيار در زمينه اقتصادي، توانستيم فعاليت هايي را صورت دهيم که خروجي آن در بين مردم قابل لمس بود.
قربانی با بیان اینکه آمل با تمام شهرهاي ديگر استان قابل قياس نيست و آملي ها هميشه بهترين را مي خواهند تصریح کرد: شايد به دليل عدم وجود بودجه مناسب نتوانسته باشيم آنچه که آرمان و ايده ال آنها بوده را پياده کنيم اما حق الانصاف مجموعه شورا، شهرداري و شخص آقاي اميرسليماني، شهردار محترم توانستند عملکرد خوبي داشته باشند.
وی احداث بلوار ۳۵ متري ولايت شمالي با طول تقریبی ۳٫۵ کيلومتر را از اقدامات مهم چهار سال اخیر دانست و گفت : با احداث این بلوار ترافيک ميدان هفده شهريور  و مرکز شهر تا درصد قابل توجهي کم شد.
قربانی به احداث  بلوار پاسداران در انتهاي خيابان نور با هدف کاهش ترافيک ميدان فجر اشاره کرد و افزود: احداث ۱۰ پارک محله ای ، چند ساختمان اداري براي سازمان هاي شهرداري که مستاجر بودند و ماهانه مبالغ بسيار زيادي را پول اجاره مي دادند نیز از جمله اقدامات شهرداری است.
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه براي خدمت به مردم وارد شوراي شهر شدم و به نظر خودم تمام توانم را در همين راه گذاشتم خاطر نشان کرد:معتقدم که از لحاظ توان فني هرچه در توان داشتم و به قولي که در روز اول به مردم دادم عمل کردم.
فردوس قربانی به صحبت های خود ادامه داد:  هيچوقت آدم پست طلبي نبودم اما برايم مهم بود با کساني کار کنم که سلامت کاري آنها به من اثبات شده باشد بر اين اساس تا به حال تصميم هايي که گرفتم به گونه اي بود که از مجموعه شهرداري حمايت بيشتري شود، چون معتقدم آقاي اميرسليماني يکي از بهترين شهردارهاي اخير آمل و استان مازندران است.
وی افزود: آقاي اميرسليماني ۶ سال است که به عنوان شهردار آمل خدمت مي کند و من نيز ۳ سال است که با ايشان کار مي کنم، در اين چند سال هنوز کسي مراجعه نکرده است که بگويد شهردار آمل در پروژه اي ذي نفع بود يا پروژه اي را به پيمانکار خاصي داد يا زد و بندي کرد و اين بزرگترين حسن شهردار آمل است .
قربانی با بیان اینکه در جلسات شورا به خاطر پاک دستي موافق و حامي امیرسلیمانی هستم گفت: پاک دستي شهردار و داشتن مجموعه سالم از اولويت هاي مهم براي مجموعه شهرداري براي انجام کارهاي بزرگ براي شهر است.
وی درباره اعتراضات نسبت به انتصاب اکبر حسني به عنوان شهردار منطقه یک اظهار کرد: مسوليت اين امر با خود شهردار است، در مجموعه شهرداري اختياراتي به شهردار داديم و شورا به عنوان بالا دست و نظارتگر بر شهرداري، شخص شهردار را ميشناسد.
قربانی بیان کرد: به نظر من گاهي بايد انتظاراتمان راپايين بياوريم، وقتي مدير اجرايي را انتخاب مي کنيم و از آن مدير کار مي خواهيم به آن شخص بايد اين اجازه داده شود که نيروهايي که خودش مي تواند با آنها بهتر کارکند منتخب کند نه با اصرار اعضاي شورا و من هميشه به انتخاب هاي آقاي اميرسليماني احترام گذاشتم .
این عضو شورای شهر اظهار کرد: شايد نسبت به برخي مديران که در مجموعه ايشان کار مي کنند نگاه مساعدي نداشته باشم اما هيچوقت اين اجازه را به خودم ندادم که دخالت کنم و بگويم از فلاني خوشم نمي آيد او را عوض کن و تاکيد مي کنم شخص اميرسليماني بايد مجموعه بزرگ شهرداري را هدايت کند.
قربانی با بیان اینکه نظارت بر شهرداری جزو وظیفه ذاتی ماست گفت: برخي ايرادات به شهردار شايد براي ديده شدن باشد در صورتيکه اگر انرژي را جاي ديگر خرج کنند مي توانند باعث بهبود عملکرد شهرداري وپیشرفت مجموعه شوند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :