تازه ها

دوشنبه 25 بهمن 1395-13:27 کد خبر:26673

سید کمال آقا میری:

تلاش شبانه روزي پرسنل سازمان عمران شهرداري ساري ستودنی است

انعکاس شمال - ساري بر جديت پرسنل اين سازمان و تلاش شبانه روزي شان در راستاي انجام وظايف محوله تأكيد و حمايت شهردار ، اعضاي شوراي و مديران شهري را مهمترين عامل در دلگرمي پرسنل اين سازمان در افزايش راندمان كاري عنوان داشت .


انعکاس شمال : اهميت اجراي پروژه احداث پل زيرگذر در بلوار داراب از آن جهت قابل توجه است كه با توجه به وجود تنها راه دسترسي مسير بلوار داراب به كوي لساني و بلوار كشاورز تنها از روي ريل راه آهن ، علاوه بر مشكلات ترافيكي ، مخاطرات جاده اي را به واسطه تردد قطارها به دنبال دارد وبه دنبال اتمام فاز اول این  پروژه عظيم توسط تيم هاي عملياتي سازمان عمران شهرداري فاز دوم این پروژه در حال اجرا می باشد.

سید کمال آقا میری مدیر عامل سازمان عمران شهرداری ساری در گفتگو با خبرنگار هارش خبر گفت : تسريع دراجراي اين پروژه مي تواند رضايتمندي شهروندان ساروي اين منطقه را به دنبال داشته باشدو اهداف مديران شهري را محقق نمايد از اين رو تيم هاي عملياتي سازمان عمران به صورت شبانه روزي و بي وقفه اجراي آن را دنبال مي كنند .

 وی افزود: طبق بررسي هاي به عمل آمده اين پروژه بزرگترين پل زيرگذرریلی در شمال كشور محسوب مي شود كه به دست نيروهاي توانمند و متخصص سازمان عمران فاز اول آن به پایان رسیده و فاز دوم آن در حال اجراست .

مدیر عامل سازمان عمران شهرداري ساري بر جديت پرسنل اين سازمان و تلاش شبانه روزي شان در راستاي انجام وظايف محوله تأكيد و حمايت شهردار ، اعضاي شوراي و مديران شهري را مهمترين عامل در دلگرمي پرسنل اين سازمان در افزايش راندمان كاري عنوان داشت .

لازم به ذکر است که با توجه به اهميت كيفي سازي پروژه مذكور ، مهدي عبوري شهردار ساري، سيد كمال آقاميري مديرعامل سازمان عمران و ديگر مسئولين بازديد هاي مستمري را از اين پروژه داشته كه به حمدالله روند اجرايي كار را مثبت و قابل تحسين ارزيابي نمودند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :