تازه ها

دوشنبه 18 بهمن 1395-15:48 کد خبر:26659

طرح آبرسانی به عباس آباد به بهره برداری رسید


با حضور دکتر شریعت نژاد نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل آبفاشهری استان، فرماندار و امام جمعه شهرستان، طرح آبرسانی به شهر عباس آباد با مشارکت مردمی به بهره برداری رسید.

به گزارش انعکاس شمال به نقل ازشرکت آبفاشهری مازندران، دکتر شریعت نژاد نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی در این مراسم،  با بیان اینکه طرحهای اقتصادی، عمرانی و خدماتی فراوانی در ایام دهه فجر در استان افتتاح می شود، گفت: تصدی مدیریت فرصت خدمت رسانی صادقانه به مردم را فراهم می آورد بنابراین مسئولان خدمت صادقانه را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی، از دولتمردان خواست طرحها و اقدامات پیش بینی شده را با هزینه کمتر و با هدف افزایش رضایت مردم به سرانجام برسانند.

دکتر شریعت نژاد ، با بیان اینکه در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، افزود: ملت ایران با تکیه بر منویات امام راحل ، وحدت کلمه و همگرایی توانستند به پیروزی علیه نظام دیکتاتوری شاه دست یابند.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران نیز در این مراسم، ضمن تبریک فرا رسیدن سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در این ایام 10 پروژه آبرسانی در بخش آب وفاضلاب افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

مهندس ذاکری، با اشاره به حفر وتجهیز سه حلقه چاه، احداث خط انتقال و شبکه توزیع آب، ارتقای آزمایشگاه مرجع،  بهره برداری از فاز اول تصفیه خانه بیمارستان امام علی(ع) آمل، بهسازی 12 حلقه چاه و اصلاح و توسعه 93 هزار متر شبکه آبرسانی در ایام دهه فجر، افزود: برای اتمام و بهره برداری این طرحها ۱۳۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف شد.

وی، از آغاز بهسازی ایستگاه پمپاژ سیمرغ، تله متریک و تله کنترل شهر ساری و کلنگ زنی پروژه فاضلاب مسکن مهر پیلم کتی بهشهر در ایام دهه فجر خبر داد و افزود: برای اجرای این طرحها ۵۹ میلیارد  و ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شد.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، جمعیت برخوردار از این طرحها را در مجموع 29هزار و 750 خانوار عنوان کرد.

هاشمی فرماندار عباس آباد نیز در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره رهبر کبیر انقلاب و قدردانی از تلاشهای صورت گرفته در تامین آب آشامیدنی مردم، با اشاره به  وجود طرحهای نیمه کاره  در این شهرستان گفت: حمایت از طرحهای نیمه کاره یکی از اقدمات موثر دولت  در راستای اتمام طرحهاست.

حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهرستان عباس آباد نیز طی سخنانی در این مراسم، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یکی از ماندگارترین انقلابهای دنیاست، اظهار داشت: افکار امام خمینی(ره) و اهداف انقلاب  باید به جهان معرفی شود.

مدیر امور آبفاشهری عباس آباد نیز در این مراسم با اشاره به افتتاح طرح آبرسانی به این شهر با هدف تامین آب آشامیدنی ساکنین باند شمالی شهر از شهرک خزر خز تا پل اسبچین گفت: در این طرح 3هزار متر شبکه توزیع آب با لوله پلی اتیلن در اقطار 110 و 160 میلی متری احداث شد.

مهندس مقدسخو، با بیان اینکه این طرح با برخورداری 250 خانوار در سال جاری در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد:  برای اتمام این طرح 2500 میلیون ریال اعتبار صرف شد.

گفتنی است در پایان این مراسم دکتر شریعت نژاد نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی به همراه مهندس ذاکری مدیر عامل آبفاشهری مازندران از طرحهای آبرسانی در حال اجرا در شهرستان عباس آباد بازدید کردند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :