تازه ها

چهارشنبه 29 دی 1395-12:16 کد خبر:24612

دشمن با نفوذ خود عفت زنان و غيرت مردان را نشانه رفته است


انعکاس شمال - رئيس سازمان قضائي نيروهاي مسلح استان يکي از راه‌هاي نفوذ دشمن در جامعه اسلامي را گرفتن عفت زنان و غيرت مردان دانست.

وي با اشاره به اينکه يکي از راه‌هاي نفوذ دشمن بصر است و دشمن مناظري را ايجاد مي‌کند که انسان در برابر آن نمي‌تواند مقاومت کند، گفت: بصيرت بايد در تمام مراحل زندگي افراد به خصوص پليس تداوم داشته باشد، قرآن مي‌فرمايد چشم قدر عقل را ضايع مي کند، تأثيري که نگاه بر ايمان انسان مي گذارد زياد است.

حجت الاسلام احمد رضا پورخاقان با اشاره به نفوذ دشمن با استفاده از ابزارهاي تبليغاتي در فضاي مجازي همچون ماهواره، شبکه‌هاي اجتماعي، به دنبال تبديل کشور اسلامي ايران به آندلسي ديگر است.

رئيس سازمان قضائي نيروهاي مسلح استان يکي ديگر از راه‌هاي نفوذ دشمن را گرفتن عفت زنان و غيرت مردان دانست و اظهار داشت: بايد همگان با تقويت باورهاي ديني و حفظ ارزش‌هاي اسلامي در مقابل با دشمن ايستادگي کنند.

وي گفت: سازمان قضائي نيروهاي مسلح مسئول حفظ اقتدار نيروهاي مسلح به خصوص نيروي انتظامي است.

پورخاقان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به انتخابات پيش‌رو گفت: برابر قانون جرايم نيروهاي مسلح، نيروها بايد اطلاعات سياسي داشته و سياست‌دان باشند اما سياست‌زده نباشد.

رئيس سازمان قضائي نيروهاي مسلح استان در خاتمه گفت: دشمن از اول انقلاب تا امروز تمام هم و غم خود را براي نابودي اين نظام به‌کار گرفته است اما به لطف خدا و رهبري و تلاش بي‌دريغ نيروهاي مسلح و هوشياري مردم موفق نشد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :