تازه ها

چهارشنبه 29 دی 1395-11:54 کد خبر:24611

توقيف خودرویي با 110 ميليون ريال خلافي در مازندران

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان از توقيف خودروي متخلف با 110 ميليون ريال خلافي پرداخت نشده خبر داد .


به گزارش انعکاس شمال به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ مهدي باقري با اعلام اين خبر افزود: در راستاي اجراي تبصره ماده 8 قانون رسيدگي به تخلفات راهور، ماموران پليس راهنمايي و رانندگي استان خودروي سواري متخلف را شناسايي و متوقف کردند.

وي تصريح کرد: ماموران با استعلام از مرکز اجرائيات پليس راهور دريافتند، اين خودرو داراي بيش از 168 فقره تخلف بوده که از مجموع اين تخلفات 100 فقره تخلفات حادثه بوده است.

رئيس پليس راهور مازندران ارزش ريالي تخلفات اين خودرو را 110ميليون ريال خلافي عنوان کرد و افزود: با دريافت اين اطلاعات خودرو متخلف متوقف و به پارکينگ منتقل شد.

سرهنگ باقري با اشاره به اعمال قانون راننده متخلف، افزود: برابر اين قانون پليس خودروهاي متخلفي که داراي بيش از 10 ميليون ريال خلافي باشند را متوقف خواهد کرد.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان مازندران همچنين از شهروندان خواست، با رعايت قوانين ومقررات راهنمايي و رانندگي پليس را  در برقراري نظم و امنيت ياري کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :