تازه ها

سه شنبه 28 دی 1395-9:20 کد خبر:24608

ضرورت مشارکت خیران آب برای اجرای طرحهای آبرسانی


مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران در نشست شورای معاونین که در نوشهر و بابلسر برگزار شد، ضمن قدردانی از بنیاد نیکوکاری مرحوم بهادر خواجوند خزاعی در اهدای زمین به منظور حفر وتجهیز چاه آب شرب برای مردم منطقه کجور، گفت: خیرین به عنوان بازوان توانمند شرکت در اجرای طرحهای آبرسانی  مشارکت نمایند.

به گزارش انعکاس شمال به نقل ازشرکت آبفاشهری مازندران، مهندس ذاکری، با تاکید بر لزوم کیفیت آب شرب مشترکین افزود: کیفیت آب ، خط قرمز این شرکت است به همین دلیل کارشناسان کنترل کیفی و مراکز بهداشتی با انجام آزمایشهای میکروبی وشیمیایی به طور مستمر کیفیت آب را مورد ارزیابی و سنجش قرار می دهند.

وی، در بخش دیگری از سخنانش، بر مدیریت انرژی در تاسیسات شرکت تاکید و تصریح کرد: این امر در راستای افزایش راندمان تاسیسات و کاهش هزینه ضروری است.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، با بیان اینکه اتفاقات شبکه اعم از شکستگی ، ترکیدگی و... در سطح امور به روز رسانی شود، گفت: زیباسازی تاسیسات امور از طریق رنگ آمیزی و درج شعارهایی با موضوع اهمیت آب و لزوم مدیریت مصرف در راستای ترویج فرهنگ اصلاح الگوی مصرف در دستور کار قرار دارد.

مهندس ذاکری، خواستار پیگیری وضعیت فاضلاب مسکن مهر شهرک گندیاب و احداث پکیج حذف آهن چاه جدید شهر هچیرود شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش،  از انجام مطالعات ارتقای کیفی فاضلاب بابلسر خبر داد و بر آمادگی نیروهای فنی و تجهیزات  و آماده سازی تانکرهای سیار آبرسانی در مواقع بحرانی تاکید کرد.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، ظرفیت سازی و آموزش کاربردی نیروهای انسانی تاکید و تصریح کرد: از ظرفیت نیروهای انسانی در پیشبرد اهداف و چشم اندازهای شرکت باید به نحو احسنت استفاده نمود.

گفتنی است در پایان این نشست مدیرعامل آبفاشهری مازندران به همراه معاونان از فعالیتهای  امور نوشهر و بابلسر در حوزه آب وفاضلاب بازدید کردند.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :