تازه ها

يکشنبه 26 دی 1395-15:6 کد خبر:24601

40 ميليون اقامت در سال جاري بيانگر جايگاه ملي مازندران در حوزه گردشگري است


انعکاس شمال - علي نبيان معاون عمراني استانداري مازندران در جلسه ستاد تسهيلات سفر نوروزي مازندران با اشاره به استقبال گسترده گردشگران و مهمانان از جاذبه هاي گردشگري مازندران گفت : اقامت بيش از 40 ميليون مسافر و گردشگر در سال جاري در مازندران بيانگر ظرفيت و جايگاه ملي مازندران در حوزه گردشگري است .

وي در ابتداي صحبت با گراميداشت ياد و خاطره علم مجاهد و و رباني حضرت آيت الله هاشمي رفسنجاني به ديدار مسئولين مازندران با اين عزيز سفر كرده در بهمن 93 اشاره كرد و گفت : آيت الله هاشمي رفسنجاني در اين ديدار توجه به گردشگري و زيرساختهاي آن را يكي از بستر هاي مهم توسعه همه جانبه مازندران اعلام كردند و بهره گيري از ظرفيت دريا را براي گردشگري متذكر شدند .

نبيان ادامه داد : اقامت بيش از 40 ميليون گردشگر و افزايش ميزان حضور گردشگران به 4 شب و 5 روز بيانگر رضايتمندي و علاقمندي آنان به ظرفيت هاي گردشگري مازندران است .

وي ادامه داد : الحمدلله با برنامه ريزي صورت گرفته و تلاش همه دست اندركاران از 7 شهر انتخاب شده در نوروز 95 تعداد 2 شهر مربوط به مازندران است و اين نشان مي دهد مازندران مي تواند در همه عرصه ها پيشتاز باشد .

معاون عمراني استانداري مازندران خواستار آسيب شناسي فعاليت كميته هاي ستاد تسهيلات سفر شد و گفت:  ايجاد 13 بازارچه در نوروز 95 يكي از اقدامات بسيار خوب بود كه مي بايست توسعه يابد .

وي تاكيد كرد : يكي از اقدامات شايسته در ستاد تسهيلات سفر ايجاد كميته روستايي بود كه اقامت بيش از 2 ميليون نفر در مناطق روستايي ضرورت توجه به بوم گردي و استفاده از جاذبه هاي روستايي را دوچندان مي كند .

وي از تلاش نوروزبانان بي نوروز در نوروز 95 تقدير و تشكر نمود و ابراز اميدواري نمود تا در نوروز 96 نيز زمينه خدمات مناسب و شايسته به مسافران و گردشگران عزيز فراهم شود .

در اين جلسه بزرگ نياز مدير كل ميراث فرهنگي و گردشگري مازندران گزارشي در مورد برنامه هاي ستاد تسهيلات سفر و ميزان اقامت در استان ارائه نمود و بر معرفي جاذبه هاي جديد و مسيرهاي جديد گردشگري در استان تاكيد كرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :