تازه ها

يکشنبه 19 دی 1395-14:47 کد خبر:24592

ربیع فلاح در نشست صميمي با موكب داران اربعين حسيني (ع) سال 95 مازندران


 استاندار مازندران گفت: مجاهدت موكب داران اربعين حسيني (ع) براي خدمت به زوار اربعين ناشي از عشق و ارادت به آل الله ( عليهم السلام ) است.

به گزارش انعکاس شمال به نقل ازروابط عمومي استانداري، ربيع فلاح جلودار در نشست صميمي با موكب داران اربعين حسيني (ع) سال 95، ضمن تقدير از تلاش موكب داران اربعين حسيني (ع) با اشاره به اين كه مجاهدت در اين مسير سخت و دشوار نيازمند عشق و دلدادگي به خاندان پيامبر (ص) است، ياد آور شد: بايد از ظرفيت مردمي در راستاي خدمت رساني در اربعين به زوار بيشتر استفاده شود.

 استاندار با اشاره به اعزام قريب 2.5 ميليون زائر از سراسر كشور و 40 هزار زائر از مازندران در اربعين امسال به كشور عراق، خاطر نشان ساخت: اربعين، يك مانور مذهبي عظيم بود كه نشان داد نظام جمهوري اسلامي از توان لازم براي بسيج بزرگ مردم برخوردار است.

مقام عالي دولت در مازندران، با اشاره به اين كه سفر اربعين بايد تاثيرات معنوي اش را در زندگي مردم بگذارد، تصريح كرد: براي بخش هاي فرهنگي اين سفر معنوي، مذهبي بايد برنامه ريزي تخصصي و كار نرم افزاري بيشتري صورت گيرد.

ربيع فلاح با اشاره به اين كه دولت در تامين زيرساخت ها تلاش بيشتري بخرج خواهد داد، اعلام كرد: با توجه به سفر استاندار كربلا به مازندران در آينده، هماهنگي هاي بيشتري صورت خواهد گرفت تا مردم ولايتمدار مازندران طي سفر اربعين دچار زحمت نشوند.

در اين نشست كه معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار حضور داشت، موكب داران به بيان مسايل و نقطه نظرات و پيشنهادهاي خود پرداختند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :