تازه ها

يکشنبه 19 دی 1395-14:46 کد خبر:24591

کشف 11 ميليارد و 141 ميليون ريالي کالاي قاچاق در مازندران


به گزارش انعکاس شمال به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار سيد محمود ميرفيضي با اعلام اين خبر، افزود: در راستاي مقابله بي امان با قاچاق کالا و ارز در استان و در جهت تحقق شعار "اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل" و حمايت از توليدات داخلي، اين فرماندهي با استفاده از همه ظرفيت ها و امکانات، طرح هاي مقابله با قاچاق کالا و ارز را در دستور کار قرار داده است.

وي تصريح کرد: طرح سراسري مبارزه با قاچاق کالا وارز با اولويت کالاهاي گمرکي، دخاني، ترانزيتي و فرآورده هاي شيلاتي، کالاهاي تعزيراتي با هدف ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم در دي ماه سال جاري در سطح استان به مرحله اجر درآمد.

فرمانده انتظامي مازندران ، خاطر نشان کرد: ماموران پليس مبارزه با قاچاق کالا و ارز اين فرماندهي با حساسيت، پيگيري و رصد قاچاقچيان و در راستاي ماموريت هاي محوله، با اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي، انبارها و محل دپو کالاي قاچاق را شناسايي کردند.

سردار ميرفيضي، گفت: کشف بيش از 51 هزار نخ سيگار قاچاق، 313 قلم انواع لوازم خانگي ، 475 ثوب البسه قاچاق ، 30 قطعه لوازم خودرو ، 557 ئدستگاه لوازم برقي ، يک هزار و 165 عدد داروهاي غيرمجاز و 2 دستگاه خودرو و به همراه يک دستگاه موتور سيکلت با حجم سنگين از جمله کشفيات کالاي قاچاق بوده است.

فرمانده انتظامي استان مازندران ارزش ريالي کشفيات کالاي قاچاق طي بيست روز گذشته در دي ماه سال جاري را بيش از 11ميليارد و 141 ميليون ريال اعلام کرد و افزود: در اين ارتباط متهمان به قاچاق کالا شناسايي و دستگير شدند. 

فرمانده انتظامي مازندران، با تاکيد بر استمرار طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز ، از فعاليت گسترده قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان با همکاري همه عوامل انتظامي و امنيتي استان خبر داد  و افزود: نقش مردم و دستگاه هاي دولتي و غيردولتي در همکاري با پليس براي مقابله با قاچاق کالا، نقش سازنده اي است.

وي عدم خريد کالاي بي کيفيت خارجي قاچاق در بازار و حمايت از توليدات داخلي را در پيشگيري از قاچاق کالامهم دانست و تاکيد کرد: تحقق شعار " اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل" نياز به عزم همگاني دارد.  

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :