تازه ها

چهارشنبه 1 دی 1395-14:48 کد خبر:23563

آموزش ايمني عبور و مرور از اساسي ترين راهكار برای كاهش سوانح رانندگي است


به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، مهندس احمد آفرین محمدزاده در این مراسم ضمن تبریک به راهداران و رانندگان به مناسبت این هفته وقدردانی از تلاش های آنان تصريح نمود: بايد با بررسي همه جوانب و دسترسي به اطلاعات درست از شرايط موجود در جهت افزايش ايمني محورها گام برداريم.
وي در ادامه خواستار بسيج همگاني جهت كاهش تصادفات و تلفات جاده اي از سوي تمامي اقشار جامعه و مسؤلين امر شد و عنوان نمود :
همه بايد با برنامه ريزي مناسب و دقيق گامي به سوي ارتقاء‌ و اعتلاي فرهنگ ايمني و به تبع آن كاهش سوانح رانندگي برداريم.
مهندس آفرین محمدزاده خاطر نشان ساخت : با توجه به حجم تردد زائران امام رضا (ع) و ورود مسافران به  اين استان و همچنين شرايط جوي در كشور مي طلبد تا دستگاه هاي امداد و نجات جاده اي با هماهنگي راهداران و پليس راه اقدامات به هنگامي را در شرايط بحران ( مانند بارش برف سنگين در محورهاي كوهستاني ) به اجرا در بياورند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در خصوص هفته حمل و نقل و راهداری اظهار داشت : ضروري است در اين هفته تجليلي در خور فعاليتها و تلاش هاي راهداران و رانندگان عزیز صورت گيرد چرا كه آنان در گرما و سرما با حضور هميشگي در جاده ها ، براي ما كاربران جاده اي آرامش و آسايش را به ارمغان مي آورند.
مهندس آفرین محمدزاده  در خصوص اجراي عمليات راهداري زمستاني  افزود : برنامه ريزي هاي شبكه راهداري استان به ويژه برنامه ريزي براي حفظ ايمني و جريان پيوسته ترافيك در زمستان از درجه بالايي از اهميت و حساسيت برخوردار است . وي با اشاره به اينكه راهداري زمستاني بخش مهم و قابل توجهي از وظايف بخش راهداري استان بوده ، افزود: مديريت راهداري زمستاني بمنظور ايجاد ترددي ايمن ـ پيوسته و روان در فصل زمستان برنامه ريزي خواهد شد.
وي در ادامه از ْآمادگي راهداران براي اجراي عمليات راهداري زمستاني در سطح جاده ها خبر داد و عنوان نمود : اين اداره كل با تمام توان و بسيج كليه نيروها براي اجراي عمليات راهداري زمستاني آمادگي لازم را دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در این مراسم از اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته در حوزه حمل و نقل بسیار مثبت ارزیابی  نموده و افزود : با توجه به شرایط موجود ، فعالیتها و اقدامات مثبتی در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر در استان توسط شرکت ها و مدیریتهای حمل و نقل انجام گرفته که امید است با برنامه ریزی و فراهم نمودن شرایط مطلوب فضایی امن ، راحت و  مطلوبی را دراین حوزه ایجاد نماییم.
گفتنی است در این مراسم از فعالین و نمونه های برتر در حوزه حمل و نقل ( رانندگان و مدیران شرکت های حمل و نقل ) و همچنین راهداران سطح جاده با اهداء لوح یادبودی تقدیر و تشکر به عمل آمد. 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :