تازه ها

چهارشنبه 1 دی 1395-11:38 کد خبر:23559

آسايش در جاده ها حاصل تلاش رانندگان و راهداران است


مشاور مدیر کل و سرپرست روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران  در مراسم "كودك و ايمني " آسايش و آرامش در جاده ها را حاصل تلاش و كوشش راهداران و رانندگان حوزه حمل و نقل جاده ای برشمرد.
هوشنگ نصیری پرکوهی ضمن اعلام این مطلب افزود: اين مراسم با هدف آشنايي نسل نوپا و آينده ساز با مسايل ايمني در جاده ها از جمله استفاده از پل عابر پياده ، دقت به تابلوها و علائم و آشنايي نوجوانان با حرفه راهداري به اجرا در آمد.
وي از دانش آموزان به عنوان سرمايه كشور ياد كرد و گفت : اين افراد در آينده مسوليت های مختلف كشور را بر عهده می گيرند تا خدمات مطلوبی به مردم ارائه كنند.
نصیری پرکوهی دانش آموزان را افرادی دارای هوش و توان فكری بالا دانست و افزود : اين افراد می توانند نقش موثر و مفيدی در حفظ و نگهداری راه و ايجاد راهی امن داشته باشند و ما را در اين مسير كمك و ياری دهند.
وي راه را يكی از سرمايه‌هاي ملی كشور دانست و گفت : با مشاركت جدی مردم ، حفظ و نگهداری راه ها به صورت مناسب تري صورت می گيرد و از صرف هزينه های اضافی برای اين موضوع نيز جلوگيری می شود.
نصیری پرکوهی در خصوص حرفه راهداري اظهار داشت : راهداري عشق به خدمت به همنوع بوده و راهدار انسان صبور و بي ادعايي است كه در سرما و گرماي طاقت فرسا در سطح جاده ها در حال خدمت و كار و تلاش است و بايد اين كوشش ها و از جان گذشتن ها براي همگان آشكار شود چرا كه با شناخت وظايف يك راهدار بستر مناسب در جهت ايمني و آسايش كاربران جاده اي مهيا مي گردد.
مشاور مدیر کل و سرپرست روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در ادامه به مقوله آموزش مسائل ایمنی وترافیکی به این نسل اشاره و اظهار داشت : باید فرهنگ سازی و آشنایی با قانون و مقررات از سنین کودکی آموزش داده شود تا بتوان در آینده انسانهایی مطلع به مسایل فرهنگی و اجتماعی تحویل جامعه داد.
گفتني است مراسم "كودك و ايمني " در قالب اجراي نمايش هاي آموزنده و سرودهاي آموزشي ، برگزاري مسابقه و اهداء هدايا در دبستان هاي شهرستان ساري به اجرا در آمد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :