تازه ها

يکشنبه 9 آبان 1395-14:31 کد خبر:20476

تخریب و تضعیف شهردار ساری به بهانه های ورزشی حرکتی ناجوانمردانه است


به گزارش انعکاس شمال،مدتی است که برخی از افرادیکه منافع مالی در برخی از جریان های ورزشی دارند به صورت ناجوانمردانه ای موضوعاتی را در بحث حمایت یا عدم حمایت از مهدی عبوری شهردار ساری در محافل عمومی از جمله برنامه های ورزشی شبکه تبرستان مطرح می کنند که جای بسی تأسف دارد .

جایگاه دکتر مهدی عبوری شهردار مرکز مازندران آنقدر در افکار عمومی عزیز / محترم و محبوب است که با برخی از اظهارات سبک سرانه نمی توان شهردار ساری را تخریب کرد و به وی انگ مخالفت با یک تیم و موافقت با تیمی دیگر را عنوان داشت .

عبوری شهردار محبوب و ورزشی و ارزشی که همواره از همه جریان های ورزشی و تیم های ورزشی و هیأت ها و قهرمانان حمایت می کند متأسفانه برخی از افراد تازه به دوران رسیده که به دنبال سوء استفاده های مالی از حمایت های شهردار ساری از ورزش هستند در فضاهای ورزشی موضوعاتی را مطرح می کنند که به هیچ عنوان شایسته نیست .

عبوری در بحث حمایت از تیم های ورزشی همواره به دنبال رعایت قانون و قانونمداری است و هیچگاه موضع مخالفی با هیچ یک از جریان های ورزشی نداشته است .

به حمدالله دکتر نجاریان عضو شورای اسلامی شهر ساری در برنامه ورزشی رسانه ملی به صورت صادقانه و خالصانه از عملکرد دکتر عبوری شهردار ساری دفاع عالمانه ای داشته که این دیدگاه عضو شورای شهر توطئه افراد ذلیل و شیطان صفت و فتنه گر در ورزش را کاملاً آشکار و آنرا خنثی کرده است .

به هر سو شایسته است که تذکرات جدی به اینگونه افراد که هیچگونه سابقه و تجربه ای در ورزش نداشته و همواره به دنبال سوء استفاده های مالی از ورزش برای مقاصد سوء خود هستند ، داده شود تا دست از اینگونه عملیات تخریبی بردارند در غیر اینصورت قطعاً با بررسی بیشتر موضوع کالبد شکافی لازم در خصوص اهداف پشت پرده اینگونه افراد خواهد شد .

تأکید می شود با ایجاد هیاهو و شانتاژ و بسترسازی فتنه گری در ورزش نمی توان برای شورای شهر و شهرداری در هر حوزه ، حال بر اساس موضوع این گزارش در ورزش تعیین تکلیف کرد چرا که اعضای شورای شهر و شهردار بنابر مصلحت شهر و ورزش با نظرات کارشناسی شده اقدام به بحث حمایتی می کنند .

افرادی که با شانتاژ مالی در افکار عمومی به دنبال این هستند که فضاها و اماکن ورزشی را تحریک و منفی سازی کنند اگر به نتایج دلخواه در تیمداری نرسیده اند ، منطقی نیست با سیاه نمایی محبوبیت مدیران و پرتلاش شهری و زیرسوأل بردن آنها ، کمبودهای خود را جبران کنند .

البته باید اذعان داشت رسانه ملی در ورزش ، از برخی از افرادی بنام و کارشناس ورزشی ارتباط برقرار می کند که اظهارات و دیدگاههای آنها تأمین کننده اهداف تهیه کننده برنامه شبکه استانی است و به هیچ عنوان اهداف ورزشی و حق و حقوق جامعه ورزشی مازندران در آن لحاظ نمی شود که در این خصوص در سلسله گزارشات بعدی ، موشکافی بیشتر صورت خواهد گرفت./ شعبان وفایی نژاد

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :