تازه ها

يکشنبه 9 آبان 1395-14:23 کد خبر:20474

امام جمعه میاندورود:

تک‌روی دلیل اصلی ناکارآمدی‌ها

انعکاس شمال - امام جمعه میاندورود، گفت: کسی هزینه می‌دهد که راست بگوید به همین دلیل وقتی مطالبی را بیان می‌کنید انتظار تشویق نداشته باشید.

به گزارش انعکاس شمال، حجت الاسلام رضا محمدنسب بعدازظهر امروز در جمع اهالی فرهنگ و هنر شهرستان میاندورود، اظهار کرد: کار اصحاب فرهنگ و هنر به شکلی است که باید با وحدت، همدلی و داشتن یک تشکل سازمان یافته انجام شود.

وی با بیان اینکه بی‌مهری‌هایی که به اهالی فرهنگ و هنر به‌خصوص میاندورودی‌ها شده را قبول دارم، افزود: این بی‌مهری‌ها نباید باعث شود که وظیفه اصلی را درست انجام ندهیم.

امام جمعه میاندورود، خاطرنشان کرد: اگر امروز عاشورای حسینی بعد از 1400 سال در تاریخ می‌درخشد و دارای جاذبه است به‌دلیل آن است که امام حسین(ع) عاشورا را در قالب هنر و فرهنگ برای جهانیان ترسیم کرد.

محمدنسب تصریح کرد: اثر ماندگاری معارف برای نسل جوان زمانی است که بتوانیم در قالب هنر بیان کنیم و مسئولیت شما با وجود همه هجمه‌هایی که علیه اسلام وجود دارد بیشتر است.

وی به داشتن تشکل و ارائه طرح و برنامه از سوی اهالی فرهنگ و هنر تاکید کرد و گفت: تا زمانی که طرحی نباشد نمی‌توانیم درباره آن بحث کنیم.

رئیس شورای فرهنگی عمومی میاندورود با اشاره به نزدیکی میاندورود به مرکز استان، بیان کرد: باید به‌دنبال مطالبات عموم مردم و مطالباتی که این تشکل دارد باشید و در این صورت مسئولان به‌خود می‌آیند.

محمدنسب دلیل اصلی ناکارآمدی‌ها را تک روی‌ها دانست و افزود: خرد جمعی کارساز است و می‌تواند گره‌های کور را باز کند.

وی تاکید کرد: در این شهرستان اسم ستاد و شورا داریم اما در عمل اینگونه انجام نمی‌شود و تا زمانی که خرد جمعی حاکم نشود مشکلات همچنان باقی خواهد ماند.

محمدنسب با بیان اینکه اصحاب فرهنگ و هنر هر حرکتی داشته باشند در جامعه اثرگذار است، اضافه کرد: اگر جامعه را به سمت خرد جمعی سوق دهید بسیاری از مشکلات جامعه کم خواهد شد.

وی اهالی فرهنگ و هنر را سنگرسازان بی‌سنگری که در خط مقدم هستند، دانست و گفت: شما و به‌خصوص اصحاب رسانه و مطبوعات چون در تیررس قرار دارید بیشتر مورد هجمه هستید.

امام جمعه میاندورود با تاکید بر اینکه راست گفتن هزینه دارد، تصریح کرد: کسی هزینه می‌دهد که راست بگوید به همین دلیل وقتی مطالبی را بیان می‌کنید انتظار تشویق نداشته باشید./میانخبر

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :