تازه ها

پنجشنبه 29 مهر 1395-19:10 کد خبر:20456

کسب رتبه سوم مازندران در ثبت‌نام اینترنتی سرشماری


جعفر قمی در جلسه شورای اداری میاندورود با بیان اینکه امروز صحنه بصیرت است و رهبری به‌عنوان سکان‌دار ولایت و بصیرت، باید فرمایشاتشان را نصب‌العین قرار دهیم، اظهار کرد: کلیدواژه رهبری بیداری است، بیداری در مقابل همه جریان‌ها، اگر امروز بیداری مردم ما نباشد سرنوشت وامنیت ما اینگونه نبود.

وی افزود: اگر امروز جوانان ما در جبهه حق برابر باطل در سوریه شهید می‌شوند برای اطاعت از امام زمان خودشان رفتند.

معاون سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با بیان اینکه این شهرستان با داشتن چنین فرماندار و بخشداران ارزشی نشان دهنده توجه این دولت به نیروهای ارزشی است و بایستی این را در کل ایران ببینیم، خاطرنشان کرد: دولت سرلوحه کارش حفظ نیروهای ارزشی و ارتقا آنها است.

قمی مشارکت بالای 70 درصدی مردم مازندران در انتخابات را مشارکت در نظام دانست و گفت: این سرمایه گران‌بها نشان دهنده یک اعتماد و اطمینان دو طرفه است.

وی با اشاره به وضعیت جقرافیایی استان، بیان کرد: مازندران رتبه نخست تولید کالاهای استراتژیک را دارد و مقدار تولید این کالاها در میاندورود دو برابر میانگین کشوری است.

قمی از کسب رتبه سوم مازندران در ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن در کشور خبر داد و افزود: مازندران در بین استان‌های بالای یک میلیون خانوار رتبه اول کشور را کسب کرده است.

معاون استاندار مازندران در ادامه با اشاره به اینکه ما از نظر جغرافیای سیاسی منحصر به فردترین کشور دنیا هستیم و تنها ملتی هستیم که مستعمره نبودیم، یادآور شد: ایران لنگرگاه و آسایش منطقه است و هرگونه ناامنی در ایران یعنی ناامنی در جهان.

این مسئول با تاکید بر اینکه دشمن همیشه دشمن است اما هوشیاری در مقابل دشمن گاهی وارونه تفسیر می‌شود، اضافه کرد: مطمئن باشید هر کسی در هر مسئولیتی صحبتی دارند بدانند که دلسوزتر از رهبری کسی نیست.

قمی تصریح کرد: گاها بعضی مدیران می‌خواهند از عملکرد دولت دفاع کنند می‌ترسند.

وی افزود: نظام با حفظ دستاوردهایش حفظ می‌شود و یکی از این دستاوردها انتخابات است.

قمی در پایان با اشاره به امکانات بالقوه موجود در میاندورود، خاطرنشان کرد: میاندورود بستر لازم برای پیشرفت را دارد و ساحل گهرباران نقطه بی‌نظیری است که آوازه آن در کل دنیا پیچیده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :