تازه ها

جمعه 23 مهر 1395-12:17 کد خبر:20449

تقدير استاندار مازندران از شور و عشق حسيني مردم علوي مازندران

انعکاس شمال -  مردم  علوي در محرم امسال بار ديگر شور حسيني و وحدت و انسجام خود را در دفاع از ارزشهاي والاي عاشورا متجلي ساختند .


استاندار مازندران در جلسه شوراي معاونين شهادت سید و سالارشهیدان حضرت ابا عبدالله الحسين(ع) و یاران با وفایشان را تسليت و تعزيت گفت و اظهار داشت : قيام امام حسين(ع) احياي دين و ارزشهاي الهي را به همراه داشت و انقلاب اسلامي ايران نيز نتيجه فرهنگ عاشورايي و حماسه حسيني است .

وي مقابله با فساد و ظلم و امر به معروف و نهي از منكر و اصلاح جامعه از انحرافات و كجيها را مهمترين پيام هاي حماسه حسيني و عاشورا خواند و گفت : همه بايد تلاش كنيم تا آموزه هاي حماسي عاشورا و نهضت حسيني را در جامعه ترويج دهيم كه اين فرهنگ اقتدار و استقلال كشور را بيمه مي كند .
مقام عالي دولت در استان از حضور پرشكوه و بي نظير مردم مازندران در بزرگداشت و تكريم  تاسوعا و عاشوراي حسيني و شهيدان دشت نينوا تقدير و تشكر نمود و گفت :مردم  علوي مازندران  پرچمداران واقعی عزاداری اباعبدالله الحسین و از ارادتمندان خاندان ولايت و امامت هستند و در محرم امسال بار ديگر شور حسيني و وحدت و انسجام خود را در دفاع از ارزشهاي والاي عاشورا متجلي ساختند .
استاندار مازندران تصريح نمود : شور حسيني و جلوه هاي دلدادگي به اهل بيت در شهرهاي مختلف استان تجلي ارادت و عشق مردم ولايتمدار مازندران به خاندان عصمت و طهارت است .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :